Muistatteko sellaista My little pony elokuvaa jossa varastetaan varjo...?
Tämä ei siis ole se elokuva jossa on "Ritari Varjo" niminen laulajaponi joka on osallisena faniensa varjojen varastamiseen.
My little pony
7
775
Vastaukset
- muistan
Minä muistan!
Ja sitte siinä ne pikkuponit laulo et: Parrasvalot ne rakkaat :D - myöös
Meil on se omana :D
- Tania Dania
.. Ritari Varjo vai..? Joo kyllä se löytyy myös minulta.
Hakusessa onkin toinen My Little Pony elokuva (kuten ekassa viestissä luki niin).
- se sama
"Tämä ei siis ole se elokuva jossa on "Ritari Varjo" niminen laulajaponi joka on osallisena faniensa varjojen varastamiseen"
ei vitsi miten mä en tota huomannu:D:D Mä oon kattonu aika paljo niitä my little ponyja mut ei kyllä nyt tuu mieleen tommosta- kaikkiii
mistä saisi jonkun paketin jossa olisi kaikki pikkuponit :)
- Myynnissä
kaikkiii kirjoitti:
mistä saisi jonkun paketin jossa olisi kaikki pikkuponit :)
Mulla olisi ainakin My little pony 2 VHS myynnissä jos kiinnostaa ostaa : ) Ota yhteyttä: greensnoww@hotmail.com
Takakansi:
"Paratiisitarhan kummitus-
Kummitus pelottaa Megan ja Ponit pois Paratiisitarhasta. Talon alle on haudattu maaginen salamakivi, joka on ollut Sqirkin hallussa. Pluman on viestävä kivi entiselle omistajalle, muutoin joutuu Pluman iso-isä Ruff vangiksi. Saadakseen kiven on Paratiisitarha hävitettävä."
- sipe-21
eikös siinä ollu joku sellanen iso lintu jolla oli joku hassu töyhtö päässä :) ite kun olin pieni niin sitä tuli katottua aika usein.. sit siinä samssa videossa oli se jakso myös misä oli kraakku(se paha mustekala) :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249