Haluaisin lyhyen, muodikkaan nahkatakin, sellaisen rotsimallisen vähän rock-henkisen siis. (Ei mitään kasaripusakkaa kuitenkaan :D)
Hyvinistuva nahkableiserikin vois kiinnostaa.
Kysymys kuuluu: Mistä tällaisia löytää?
Viime kesänä ainakin The Spotissa oli aiiiivan ihania nahkarotseja, myös kokoa XS. Tänä talvena olen kerran Zarassakin nähnyt yhden kappaleen, mutta en enää viime aikoina, ehkä loppuivat sitten heti. Viime kesänä myös Seppälässä oli hyvä valikoima nahkableisereitä, mutta kokoluokitukset oli ihan ihmeelliset - en pidä itseäni minään minikokoisena, useimmiten olen ihan perus 34-36, mutta Seppälän 34:kin oli hervoton teltta.
Nahkarotsi hoikalle - mistä?
^~^~^~^~
2
899
Vastaukset
- e07
Mistähän löytäisi suhteellisen edullisia käytettyjä/uusia nahkatakkeja? Onko Helsingissä joku liike erityisen hyvä johon voisi viedä vanhan takin ja siitä saisi vielä hyvitystä?
- bodywoman
http://www.karrax.fi/karrax.php
Itse olen hankkinut monta nahkarotsia Karrax:sista ja olen ollut todella tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337