Meillä mies iranin kurdi, lapsia 2. Olisi kiva kirjoitella toisten kurdiperheiden kanssa...Tekaisin tähän osoitteen johon saapi kirjoitella! Aylin77@luukku.com
Kurdiperheitä haeskelen...
7
1613
Vastaukset
- äitinen
Minun mieheni on myös kurdi (Turkista) ja meillä on yksi lapsi, toinen tulossa.
- Alkup.........
Kirjoittele ihmeessä joskus, jos haluat :) Olis kiva vaihtaa ajatuksia kurdimiesten puolisoina (me ei olla kyllä naimisissa, vaan avoliitossa...) Itse en kurdi-perheitä tunne, joissa toinen suomalainen vaan ovat ihan kurdi-kurdi pareja sitten. Meillä lapset tyttö 3 ja puoli sekä 4kk ikäinen.
- Turkin kurdi
Eli meil kans mies Turkin kurdi, yksi lapsi eikä ole toista tulossa.
- habibti***
Turkin kurdi kirjoitti:
Eli meil kans mies Turkin kurdi, yksi lapsi eikä ole toista tulossa.
Täällä yksi krdiperhe lisää :) Mies irakin kurdi, naimisissa ollaan ja meillä 4-vuotias poika.
- .täällä myös
hei täällä myös
raafat@suomi24.fi- täällä myös
minä olen irakin kurdi mieheni on suomalainen
raafat@suomi24.fi
- Eroa pukkaa
Mies Turkin kurdi, viranomaiset epäili lumeavioliitoksi ja sellaiseksi paljastuikin, jäi kiinni pettämisestä samalla viikolla kun Suomeen tuli ja avioliitto loppui samana päivänä kun sai 3 vuoden jatkoluvan Suomeen. Yks päivä ystävällisesti lähetti TEKSTIVIESTIN, että voit sit muuttaa muualle. Että näin miehekästä. Sääliksi käy lapsiparkaa, mutta eipä tuo paljosta jää paitsi, kun 5 minuuttia päivässä antoi aikaa pojalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319