elikkä tietääkö kukaan onko joensuussa salibandy harraste-porukkaa kun itse haluaisin käydä pelaamassa harraste-mielessä eikä mitään kilpatason peliä esim: josba. vaan ihan kaiken ikäisten harraste ryhmää tietääkö kukaan.. kiitos
Salibandyä joensuussa
30
4876
Vastaukset
- jeppista
jeppista itekki etin tota samaa harraste porukkaa.. ite oon 17v et onko senki ikäsille?? onko tytöille kans? (ihan tyttöystävää ajatellen:D )
- säbä-boy
juu eli itse 16 v. mutta pelikavereitten iällä ei ole merkitystä...
- säbä-boy
säbä-boy kirjoitti:
juu eli itse 16 v. mutta pelikavereitten iällä ei ole merkitystä...
eli myös mahdollista oli kasata pieni porukka jonka kanssa voisi käydä pelaamassa sillon tällöin jossain koulun/liikuntakeskuksen tiloissa. esim: intersportin liikuntakeskuksella maksaisi 55e/tunti ja jos saisi n. 8-10 pelaajaa niin tulisi maksamaan vain: 5-7 euroa per/pelaaja
- säbä-boy
säbä-boy kirjoitti:
eli myös mahdollista oli kasata pieni porukka jonka kanssa voisi käydä pelaamassa sillon tällöin jossain koulun/liikuntakeskuksen tiloissa. esim: intersportin liikuntakeskuksella maksaisi 55e/tunti ja jos saisi n. 8-10 pelaajaa niin tulisi maksamaan vain: 5-7 euroa per/pelaaja
niin ja tytöt eikun samaan porukkaan pelaamaan :D
- Minä olen
säbä-boy kirjoitti:
saanu porukkaa kasaan? Ite tykkään pelata sähly kanssa. Ja kovaa!!!!!!!!!
- säbä-boy
Minä olen kirjoitti:
saanu porukkaa kasaan? Ite tykkään pelata sähly kanssa. Ja kovaa!!!!!!!!!
kyllähän tota 2-3 tyyppii on jo kasassa,, mutta lisää tarvitaan..
- Minä olen
säbä-boy kirjoitti:
kyllähän tota 2-3 tyyppii on jo kasassa,, mutta lisää tarvitaan..
oikein, mutta itte voisin olla yks vapaaehtonen. Minkä ikästä porukkaa? oikeestaan sillä ei nyt oo väliä, mut saahan jonkun käsityksen. Ite oon 24
- säbä-boy
Minä olen kirjoitti:
oikein, mutta itte voisin olla yks vapaaehtonen. Minkä ikästä porukkaa? oikeestaan sillä ei nyt oo väliä, mut saahan jonkun käsityksen. Ite oon 24
jep eli ite 16 ja pari 17 vuotiasta kaverii ois mukana...
- peli käydä
säbä-boy kirjoitti:
Saattaa peli käydä kovaksi kun on naisiakin paikalla... ;=0
- Minä olen
oisko täällä lisää innokkaita pelaajia. ootteko te aatellu vielä pelipaikkaa? meinaan joku Intersport-keskus on kallista lystiä ja sijaitsee kaikenlisäks aika skeidallaa alueella, jonneka ei autoton pääse mitenkään ainakaan talviaikaan
- säbä-boy
jep eli pelipaikkaa ei ole vielä valittu... ehdolla on vielä intersport liikuntakeskus , jns areena , urheilutalo tai myös mahdollista kysyä vuoroa jonkun koulun liikuntasalilta.. se päätetään sitten ku on pelaajia kasassa..
- Minä olen
säbä-boy kirjoitti:
jep eli pelipaikkaa ei ole vielä valittu... ehdolla on vielä intersport liikuntakeskus , jns areena , urheilutalo tai myös mahdollista kysyä vuoroa jonkun koulun liikuntasalilta.. se päätetään sitten ku on pelaajia kasassa..
toimitaan, pitää pistää homma korvan taakse. Yritän parhaani mukaan tiedustella asiasta kiinnostunutta porukkaa. Pelaamaan ihan hauskanpitomielessä. Ja myöhemmin sitten veren maku suussa ;)
- Tyttönen23v.
Minä olen kirjoitti:
toimitaan, pitää pistää homma korvan taakse. Yritän parhaani mukaan tiedustella asiasta kiinnostunutta porukkaa. Pelaamaan ihan hauskanpitomielessä. Ja myöhemmin sitten veren maku suussa ;)
Eli tulen tässä nyt about 2 vuotta jäljessä :D mutta onko noita pelejä saatu käyntiin?? Tietääkö kukaan? Ite suorastaan rakastan sählyn pelaamista ja ois kova hinku päästä kentille...
- 20m
Tyttönen23v. kirjoitti:
Eli tulen tässä nyt about 2 vuotta jäljessä :D mutta onko noita pelejä saatu käyntiin?? Tietääkö kukaan? Ite suorastaan rakastan sählyn pelaamista ja ois kova hinku päästä kentille...
ite oisin ainakin messissä pelailemassa:D että jos on pelit saatu pystyy ni ilmotusta tänne:D
- säbäilyä
Nostetaanhan hyvä keskustelu uudestaa ylös. Oisko tällä hetkellä kiinnostuneita pelaajia, itteä ja mahollisesti tyttöystävää varmaan kiinnostas tollanen harrastelumielessä pelaaminen, jos vaa löytys porukkaaa
- Mursu Killers
Meillä on joukkue ainakin, että jos paljon joukkueita saa kasaan niin voidaan perustaa pienimuotoinen puulaaki sarja kasaan. Jos oikein ymmärsin sitäkö haitte takaa?
- säbäilyä
no meikä ainakin oli tässä ensin sitä joukkuetta kasaamassa kun ei ole vielä sitäkään mutta kyllähän tuo isommassa mittakaavassa toimisi. Mursu killers missä te pelaatte ja paljonko maksaa, entäpä paljoko teillä on pelaajia ?
- tyttö vain
Minuakin kiinnostaisi salibandyn pelaaminen harrastusmielessä. Olen 32v nainen.
- säbäilyä
ei hirveen aktiivista oo kyllä joensuulaiset lähtemään mukaan.Nyt meikäläisellä sytty taas idea kun porukka vastailee joten nyt topiciin viestii jos kiinnostuneita?
- 4353453453
Saattaisin tullakin jos olis sopivasti hakijoita ja joku aktiivinen...
- sami877
minäkiin voisin tulla......
- säb
olen 20 v. tyttö ja jo pitkään miettinyt salibandyn pelaamista harrastusmielessä. nuorempana treenasin tyttöjen salibandyjoukkueessa, mutta lopetin treenien viedessä liikaa aikaa. jos porukkaa saisi kasattua, nii lähtisin mielelläni messiin! saisi mailallekin pitkästä aikaa käyttöä..
- 16v poika
Olisi hyvä jos saisi jonkun porukan kasaan niin pääsisi pelailemaan.
- 20w
Hei! oletteko saaneet porukkaa kasaan? tietääkö kukaan? Täällä ois kans yks innokas harrastaja- pelaaja. :) missä pelaatte? millon?
- 23-w
Jeps, oisin kans kiinnostunut. Itekkin tänne vasta muuttanu niin eipä näistä juuri tiedä muuten mitään :) En ole todellakaan huippupelaaja mutta aina tykännyt sählynpeluusta.
Tiistaisin klo 18.30-19.30 IS-Liikuntakeskuksella on PKSSK:n sählyvuoro. Tänään oli tasan kymmenen pelaajaa maalivahti, joten enemmänkin olisi mahtunut. Tulkaahan sinne pelailemaan tiistaisin, isolle kentälle mahtuu kyllä ja vaihtopelaajia tarvitaan!
- Jani K
Vieläkö tuo vuoro käytössä? itellä ois halukkuutta päästä pelaamaan täällä joensuun suunnalla aivan harraste mielessä!
Että jos jollain firmalla porukka vajausta niin vuorot olisivat enemmänkin kuin tervetulleita :)
- pelimerkki
Onko harrastepeleistä tullut totta joskus, vai onko ne jääneet puheen asteelle? Kiinnostusta olisi rentoon pelaamiseen.
- qwerty75431
Täällä yksi kiinnostunut maalivahti... eli jos porukkaa on niin laittakaa vaikka mailiosoite näkyviin niin otan yhteyttä.
- kokeiles tätä
qwerty75431 kirjoitti:
Täällä yksi kiinnostunut maalivahti... eli jos porukkaa on niin laittakaa vaikka mailiosoite näkyviin niin otan yhteyttä.
http://sahlat.nimenhuuto.com/
kokeiles kysyä tuolta 3€ vuoromaksu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738