Okei, eli ensi kesänä olisi tarkoitus matkata ensi kertaa Irlantiin ja ensiksi Dubliniin. Luultavasti lähden matkaan yksikseni, joten kysynkin muiden kokemuksia yksin matkustamisesta, varsinkin Irlannissa. Olen lukenut ja kuullut, että Irlanti on varsin ystävällinen maa ja ainakin hostelleissa tapaa mukavaa porukkaa. En ole aiemmin ollut hostelleissa, joten sekin vähän jännittää, joten toivoisinkin nyt vinkkejä ja sen sellaista, mitä nyt mieleen juolahtaa... Kiitos jo etukäteen =)
HELP!
5
922
Vastaukset
- masuliina
Itse tulin juuri Irlannista ja yksin olin naisihmisenä liikkeellä. Ihmiset on todella ystävällisiä ja avuliaita joten turha pelko pois. olo ei tuntunut turvattomalta kertaakaan. Hostelleissa tapaa ihmisiä ja seuraa saa jos haluaa, itse pidän enemmän kiertelystä omaan tahtiin. Tarkoitus oli kuitenkin mennä tutustumaan nimenomaan Irlantiin ja irlantilaisiin, ei saksalaisiin ja jenkkeihin(joita tuntui hostellissa olevan jokatoinen). Hyvä reissu, suosittelen lämpimästi!
- little ireland
Kiitos vastauksesta, hyvä tietää että joku maamies on positiivisin mielin palannut sieltä =) Odottelen kesää ja matkaa, jos vaikka saisin matkakaverin, mutta onhan se kokemus yksinkin mennä, saa ainakin toimia oman mielen mukaan =)
- hemu_n
little ireland kirjoitti:
Kiitos vastauksesta, hyvä tietää että joku maamies on positiivisin mielin palannut sieltä =) Odottelen kesää ja matkaa, jos vaikka saisin matkakaverin, mutta onhan se kokemus yksinkin mennä, saa ainakin toimia oman mielen mukaan =)
Jos saan udella niin missä vaiheessa olet kesällä Irlantiin matkustamassa?
Olen meinaan ite lähdössä heinäkuun alussa kahden serkun kanssa ja seuraan saa Irlannissa liittyä mikäli osuu yhtään samaan ajankohtaan reissut :) - little ireland
hemu_n kirjoitti:
Jos saan udella niin missä vaiheessa olet kesällä Irlantiin matkustamassa?
Olen meinaan ite lähdössä heinäkuun alussa kahden serkun kanssa ja seuraan saa Irlannissa liittyä mikäli osuu yhtään samaan ajankohtaan reissut :)Eli siis myös olen suunnitellut että lähden heinäkuun alussa, luultavasti heti 2. päivä. Matkareitti ei ole vielä mitenkään suunniteltu, mutta ainakin Dublin ja Galway pitää katsastaa. Olisihan se mukava törmätä maamiehiin siellä =)
- pois
Hei haloo ei tämä ole kirjeenvaihtopalsta, pysytään asiassa. Joku voisi nyt kertoa lisää siitä Irlannistakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738