Olin pynttäytynyt 3-vuotiaan tyttöni kanssa kuravaatteisiin ja kävelimme kävelytietä pitkin. Oli kaunis aurinkoinen päivä mutta itse rekisteröin lähinnä likaiset, lähes sulaneet lumiset pientareet jotka rumensivat maisemaa. Tyttöni kirkkaalla ja iloisella äänellä katsoi minuun nauravin silmin ja totesi että "ihan kuin riisipuuroa ja kanelia ja sokeria päällä"! Kyllä loppumatkan oli ajatukseni aivan erilaisilla raiteilla, iloisin mielin siinä tallusti riisipuuron vierustamia polkuja...
Kaunista kaikessa
Tyllerön mamma
2
927
Vastaukset
- didi74
Itse kanssa olen tuskaillut kun poika ja koirat ovat kuraisia ja märkiä ja pyykkivuori ei suostu katoamaan, vaikka mitä tekisi.
Poika, keskisuuri viisi vuotias, omien sanojensa mukaan siis, iloitsee keväästä täysin rinnoin.
Joka päivä hihkuu, kun lumet vähenevät " Kevät voittaa talven" ja " Rakastan kevättä, rakastan lintuja, äiti, rakastatko sinäkin" jne..
Vaikea sitä on olla otsa kurtussa sitä lallatusta kuunnellessa kun poikaa rännin alta koittaa saada matkaa jatkamaan. Hauskaa kevättä kaikille! - asdfsdf
asdfd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813