Perään kuuluttaisin hevosurheilun vuosilautasia. Olisin halukas täydentämään omaa sarjaani. Joten jos jollakulla on lautasia ja niistä raaskii luopua niin ottakaa yhteyttä!
Hevosurheilun vuosilautaset (Arabia)
12
3878
Vastaukset
- keräiliä
Minulta puuttuu 1-2-4 ,mutta melkein kaikkia on melkein tuplat olisin kiinnostunnut vaihtaa tai ostamaan sinulta puutuvat.
- Maika
Minulta löytyy Friendly Face, Patrik, Houston Laukko, Viesker, Isla J Barve, Santeri Dahlia ja Don Giovanni. Kaikki muut lautaset olen erittäin halukas ostamaan. Jos myyt niin ota meilitse yhteyttä!
- keräiliä
Minulta puuttuu Friendy Face,myytkö,MIHIN HINTAA.minulta löytyy sinulta puuttuvat Bwt Masig,I.P.Sukkula,Smood Blend,Patrik.
- arvo43
Maika kirjoitti:
Minulta löytyy Friendly Face, Patrik, Houston Laukko, Viesker, Isla J Barve, Santeri Dahlia ja Don Giovanni. Kaikki muut lautaset olen erittäin halukas ostamaan. Jos myyt niin ota meilitse yhteyttä!
Myyn hevosurheilu vuosilautasia lisätiedustelut puh 0405361954.
- Arja
Maika kirjoitti:
Heippa!
Kiinostaa Houston Laukko lautanen on myös ylimääräisiä esim.
Smooth Blend , IP. Sukkula ja BWT Magic.
Jos kiinostaa ota yhteyttä terv, Arja - MUR
arvo43 kirjoitti:
Myyn hevosurheilu vuosilautasia lisätiedustelut puh 0405361954.
Mitä lautasia löytyy ja mihin hintaan?
- UMA
Löytyykö sinulta Houston Laukko ja mihin hintaan
- Hevoslautanen
Minkä hintaisia 90-luvun hevosurheilu vuosilautaset nykyään ovat? Esim Vekseli?
- pippuri66
Hei!
Multa löytyis vuosilautaset 2-3-4...
jos kiinnostaa...
Terv. Pirjo- Timwin10
Minulla on BWT Magic ja Isla J Brave jos kiinnostusta löytyy p 040-8475111
- Ansuli7
Minkä hintaisia ovat tällä hetkellä hevosurheilun vuosi lautaset 1990 luvun alusta? Tässä olisi suunnitelmissa myydä muutama pois.
- Anonyymi
Minulla on täydellinen sarja Hevosurheilun vuosilautasista.
OLEN VALMIS LUOPUMAAN NIISTÄ.
Erkki Jokela, Lohja
Voit soitella numeroon 044 29 042 37
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269