MSI 7900gto:n omistajat

Olen myymässä kyseistä korttia.Pitäisi tietää mitä tuli kortin mukana oheismateriaalina.
Lista:
-ajuri CD
-TV-out piuhan pätkä
-DVI-VGA adapteri 1 tai 2 ?
-virtalähteelle lisävirtaliitin?
-jotain muuta?
Kortteja ja piuhoja kun on useampia niin meneehän ne sekaisin väkisin.Kiitos avusta,jos sitä löytyy.

29

1689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin..

nämä.
      ajuri cd (jonka ystävällisesti vaihtat uusimpiin ajureihin, polta cd:lle)
      2 kpl dvi-vga adapteria.
      lisävirtaliitin.
      semmonen mötykkä johon saa s-video/ komposiitti kaapelin ja komponetti-kaapelit kiinni.

• Ihan kiva mötykkä onkin tuo TV-out vai mikä lie.
        Yhden kortin jo rikoin sitä räplätessä.
        Onko siinä yleensä komposiitti out.Jos on niin sinisestä(Pb-VIDEO) yritin.Kuvaa en onnistunut saamaan töllöön.Enemmät kokeilut taidan jättää etten tätäkin riko.
        Toinen huomio mötykässä liittyy noihin S-VID In ja COMP. IN kaapeleihin. Kortissa ei pitäisi olla edes IN liitäntää minulta löytyy sekä S-VID in ja COMP. IN.Näyttäisi minulta löytyvän erillainen kuin MSI:n sivulta(6 piuhaa,eli ylimääräisinä nuo IN liitännät).

http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=767

No löytyi tuolta S to S TV- OUT jatkokaapeli joka myös ilmeisesti kuuluu myös kortin oheiskrääsään.Löytyi semmoinenkin näköjään kaapista.

• Mihinkäs korttiin olet vaihtamassa 7900GTO:ta? Kenties 8800-malliin? Itse ajattelin skipata Geforce 8 - sukupolven ja hankkia sitten suoraan Geforce 9-sarjalaisen syksyllä.

• Tämä oli taas hetken mielenhäiriö ja yön yli nukuttuani otin kortin pois myynnistä.Enhän oikeasti tarvitse uutta korttia.Tietysti saisin tuollaisen 8800gts mallin myymällä 7900gto:n ja 7600gt;n.No nyt on enää 7600gt myynnissä.Harmi vaan kun ei meinaa mennä kaupaksi edes kohtuu hintaan 4vk käytetty kortti josta maksoin 152€.100€ tuntuu olevan liikaa tuosta kortista.7900gto;n myymällä saisi luultavasti vähemmän persnettoa.Luultavasti kohta siitäkään ei saa paljon mitään kun 8600 sarjaa saa halvemmalla.Todennäköisesti nyt olisi kyllä hyvä hetki luopua 7900gto;sta kun siitä jotain vielä saisi.50€:n sijoituksella saisi puolta nopeamman kortin.
        Eihän tämä kyllä ikinä kovin kannattavaa puuhaa ole.Seurataan tilannetta jos se 9-sarja sitten.

• Daword
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

Tämä oli taas hetken mielenhäiriö ja yön yli nukuttuani otin kortin pois myynnistä.Enhän oikeasti tarvitse uutta korttia.Tietysti saisin tuollaisen 8800gts mallin myymällä 7900gto:n ja 7600gt;n.No nyt on enää 7600gt myynnissä.Harmi vaan kun ei meinaa mennä kaupaksi edes kohtuu hintaan 4vk käytetty kortti josta maksoin 152€.100€ tuntuu olevan liikaa tuosta kortista.7900gto;n myymällä saisi luultavasti vähemmän persnettoa.Luultavasti kohta siitäkään ei saa paljon mitään kun 8600 sarjaa saa halvemmalla.Todennäköisesti nyt olisi kyllä hyvä hetki luopua 7900gto;sta kun siitä jotain vielä saisi.50€:n sijoituksella saisi puolta nopeamman kortin.
        Eihän tämä kyllä ikinä kovin kannattavaa puuhaa ole.Seurataan tilannetta jos se 9-sarja sitten.

7900gto pärjää vilä hyvin...

miksi vaihtaa korttia kun pelit muutenkin hyvin pyörii?

STALKER on itselläni seuraava hankinta =)
        http://www.stalker-videogame.com/

• pjotr.suomi24 kirjoitti:

Tämä oli taas hetken mielenhäiriö ja yön yli nukuttuani otin kortin pois myynnistä.Enhän oikeasti tarvitse uutta korttia.Tietysti saisin tuollaisen 8800gts mallin myymällä 7900gto:n ja 7600gt;n.No nyt on enää 7600gt myynnissä.Harmi vaan kun ei meinaa mennä kaupaksi edes kohtuu hintaan 4vk käytetty kortti josta maksoin 152€.100€ tuntuu olevan liikaa tuosta kortista.7900gto;n myymällä saisi luultavasti vähemmän persnettoa.Luultavasti kohta siitäkään ei saa paljon mitään kun 8600 sarjaa saa halvemmalla.Todennäköisesti nyt olisi kyllä hyvä hetki luopua 7900gto;sta kun siitä jotain vielä saisi.50€:n sijoituksella saisi puolta nopeamman kortin.

100€ kuukauden käytetystä kortista on aika paljon, kun 115€:llä, sisältäen postikulut, saa kotiin kannettuna uuden 7600GT:n (Palit:n malli, missä on referenssimallia parempi jäähy ja kellottuvuus).

Geforce 7900GTO:sta saa todella hyvää hintaa tällä hetkellä. 50€:n sijoituksella saa tosiaan 8800GTS 320MB:n, mutta 640MB:n saa 100€ sijotuksella ja tuo on jo hieman parempi kortti. Pitääpä varmaan laittaa oma kortti 7900GTO myyntiin!

• Daword kirjoitti:

7900gto pärjää vilä hyvin...

miksi vaihtaa korttia kun pelit muutenkin hyvin pyörii?

STALKER on itselläni seuraava hankinta =)

Kyllähän tuo 7900GTO alkaa olemaan rajoilla kun puhutaan 1600x1200 ja sitä suuremmista resoista..varsinkin kun pistetään karkkimarkkia kunnolla. 100€ maksaa väliä ja saa tilalle uuden 8800GTS 640MB:n kotiin kannettuna. En sanoisi kovin huonoksi kaupaksi jos on kunnollinen näyttöpääte

• Daword
        Kimnice kirjoitti:

Kyllähän tuo 7900GTO alkaa olemaan rajoilla kun puhutaan 1600x1200 ja sitä suuremmista resoista..varsinkin kun pistetään karkkimarkkia kunnolla. 100€ maksaa väliä ja saa tilalle uuden 8800GTS 640MB:n kotiin kannettuna. En sanoisi kovin huonoksi kaupaksi jos on kunnollinen näyttöpääte

misähän noita 1600 resoi tarvitaan?

ite oon vallan mainiosti pärjännyt 1280 resolla yli 40 parhaimmassa nykypäivän pelissä.

• Daword
        Kimnice kirjoitti:

mutta välirahan osuus ei oo paha... joten kyllähän se varmaan kantsis vaihtaa? tai sitten ei?

• Daword kirjoitti:

misähän noita 1600 resoi tarvitaan?

ite oon vallan mainiosti pärjännyt 1280 resolla yli 40 parhaimmassa nykypäivän pelissä.

Itsellä on nyt tuossa pöydällä 21" näyttö millä pelaan 1600x1200 resolla. Kesällä tulossa 24" laajakuvanäyttö millä pelaa vielä isommilla tarkkuuksilla

• Kimnice kirjoitti:

Kuitenkin 150€ väliin vai paljonko meinasit saada gto:sta?Eilen olisin itse 230€:lla luopunut kyseisestä kortista. Ajattelin 8800gts 320Mt mutta kun noita testejä hieman tutkii niin sehän ottaa jopa 7900gto:lta turpaan tietyissä tilanteissa.
        150€ sitten lisää tuohon 640Mt malliin on mielestäni turhaa koska minun putkitoosa ei pysty yli 1280X1024 resoihin.Gto vielä tuolla resolla useimpia pelejä ihan kivasti pyörittää.
        Niin tai sitten ostan vaikken tarvitse.Voihan sillä aina 3D markit ajaa jos ei muuta käyttöä keksi.Tietysti uuden kortin ääntäkin on kiva kuunnella,artifakteja scannailla Atitoolilla ja lämpöjä tutkia ,lol.

• Daword
        Kimnice kirjoitti:

Itsellä on nyt tuossa pöydällä 21" näyttö millä pelaan 1600x1200 resolla. Kesällä tulossa 24" laajakuvanäyttö millä pelaa vielä isommilla tarkkuuksilla

ei uppoo mun ihan kokonaan?

tosin kuten aikasemmin sanoin ei kyllä uppoo enään kaaliin sekään homma kun ostin 21" vanteet =)

oon sitämieltä että monelle riittää hiukan vähempi tietokoneissa kuten autois ja monissa muissakin asioissa myös.. ellei oo ihan kiihkohenkinen asian kannattaja\kuluttaja\käyttäjä.

järkeilin yks aika täs että liittäis ton olkkarin lcd näytön tietsikkaan... mutta jäi vaan vaiheeseen ku emäntä ei tykännyt ajatuksesta ;)

• Daword
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

Kuitenkin 150€ väliin vai paljonko meinasit saada gto:sta?Eilen olisin itse 230€:lla luopunut kyseisestä kortista. Ajattelin 8800gts 320Mt mutta kun noita testejä hieman tutkii niin sehän ottaa jopa 7900gto:lta turpaan tietyissä tilanteissa.
        150€ sitten lisää tuohon 640Mt malliin on mielestäni turhaa koska minun putkitoosa ei pysty yli 1280X1024 resoihin.Gto vielä tuolla resolla useimpia pelejä ihan kivasti pyörittää.
        Niin tai sitten ostan vaikken tarvitse.Voihan sillä aina 3D markit ajaa jos ei muuta käyttöä keksi.Tietysti uuden kortin ääntäkin on kiva kuunnella,artifakteja scannailla Atitoolilla ja lämpöjä tutkia ,lol.

ymmärrän täysin sun pointtis... eli on kiva tutkailla hiukan tarkemmin uutta näyttistä ja mihin pytyy jne...

mutta koska et käytä 1280 isompii resoi niin en näe järki syytä alkaa tuota näyttistä vaihtamaan...? eihän ole vielä edes tulossa pelejä jotka eivät 7900 sarjan korteilla pyörisi...

Tosin en itekkään käytä kuin 1280 resoja vaiks 1600x1200 reso ois viel mahdollista käyttää... olen aina tottunut käyttään 1280resoo ja itse en ainakaa huomaa sen kummempaa eroo 1280 ja 1600 välillä? en tie onko silmis vikaa mutta näin se vaan on. =)

Noh.. Saksasta tilasin juuri 325€ postikuluineen Leadtek WinFast 8800GTS 640MB, mukana tulee Spellforce 2 ja Trackmania United pelit. Nyt näköjään nyhtäävät 350€ hintaa (Postikulut mukana)..ei ollenkaan paha kun muistaa, että noiden pelien arvo erikseen ostettuna on yhteensä 60€

Suomessa tuota pakettia myyvät vain kaksi liikettä ja nekin hintaan 460€..
        ----

Geforce 8800GTS voi tosiaan ottaa turpiin 7900GTO:lta johtuen pienestä muistimäärästä. Yksinkertaisesti suuret resoluutiot ja isot karkkimarkkimäärät=Isot tekstuurit -> tarve isolle muistimäärälle. 1600x1200 resot isoilla karkkimarkeilla voivat viedä kuitenkin yli 320MB muistia.

Tosiaan itse sain todella halvalla Geforce 8800 GTS 640MB:n, mikä taas on hieman eri kastissa kuin 7900 GTO tai tuo 320MB versio..siis isoilla resoluutioilla.

• Daword kirjoitti:

ymmärrän täysin sun pointtis... eli on kiva tutkailla hiukan tarkemmin uutta näyttistä ja mihin pytyy jne...

mutta koska et käytä 1280 isompii resoi niin en näe järki syytä alkaa tuota näyttistä vaihtamaan...? eihän ole vielä edes tulossa pelejä jotka eivät 7900 sarjan korteilla pyörisi...

Tosin en itekkään käytä kuin 1280 resoja vaiks 1600x1200 reso ois viel mahdollista käyttää... olen aina tottunut käyttään 1280resoo ja itse en ainakaa huomaa sen kummempaa eroo 1280 ja 1600 välillä? en tie onko silmis vikaa mutta näin se vaan on. =)

Tuo Geforce 8800GTS 320MB on edelleen hyvin ristiriitainen ja turha kortti. Pienillä resoluutioilla selviät hyvin 7900GS/GT tasosella kortilla. Tuon kortin GPU on kuitenkin todella tehokas ja riittävä suurille resoluutioille, mutta muistien määrä on auttamatta liian pieni ja tuo häviää 7900 GTO 512MB:lle monissa peleissä isoilla resoluutioilla.

1280x1024 resolla jos leikkii, niin juu kannattaa skipata Geforce 8 ja odottaa Geforce 9:ää. Pelit eivät vaadi niin ihmeitä tuolla resolla vielä vähään aikaan.

Itse huomaan selvää eroa noilla resoluutioilla, tällä 21" näytöllä. Isot resoluutiot iso näyttö siinä on jotain..

• Daword kirjoitti:

ei uppoo mun ihan kokonaan?

tosin kuten aikasemmin sanoin ei kyllä uppoo enään kaaliin sekään homma kun ostin 21" vanteet =)

oon sitämieltä että monelle riittää hiukan vähempi tietokoneissa kuten autois ja monissa muissakin asioissa myös.. ellei oo ihan kiihkohenkinen asian kannattaja\kuluttaja\käyttäjä.

järkeilin yks aika täs että liittäis ton olkkarin lcd näytön tietsikkaan... mutta jäi vaan vaiheeseen ku emäntä ei tykännyt ajatuksesta ;)

Oli harkinnassa tuollainen Dell:n 30" näyttöpääte Saksasta hintaan 1400€ ;), mutta emäntä puhui järkeä kaaliin (no maksaahan nuo 24" näytöt yli 600€..)

Osittain sen takia en ostanut, koska minulla ei ole varaa Geforce 8800GTX SLI tyylisiin setteihin, kun jos ostaa tuollaisen Dell 30" näytön, niin eihän sitä voi pelata tietenkään muilla resoluutioilla kuin 2560x1600 kaikki karkkimarkit kaakossa ;)

• Daword
        Kimnice kirjoitti:

Noh.. Saksasta tilasin juuri 325€ postikuluineen Leadtek WinFast 8800GTS 640MB, mukana tulee Spellforce 2 ja Trackmania United pelit. Nyt näköjään nyhtäävät 350€ hintaa (Postikulut mukana)..ei ollenkaan paha kun muistaa, että noiden pelien arvo erikseen ostettuna on yhteensä 60€

----

Geforce 8800GTS voi tosiaan ottaa turpiin 7900GTO:lta johtuen pienestä muistimäärästä. Yksinkertaisesti suuret resoluutiot ja isot karkkimarkkimäärät=Isot tekstuurit -> tarve isolle muistimäärälle. 1600x1200 resot isoilla karkkimarkeilla voivat viedä kuitenkin yli 320MB muistia.

Tosiaan itse sain todella halvalla Geforce 8800 GTS 640MB:n, mikä taas on hieman eri kastissa kuin 7900 GTO tai tuo 320MB versio..siis isoilla resoluutioilla.

toi spellforce 2 on mun mielestä melko heikko peli omasta mielestä 6\10 iteltä löytyy hyllystä toi ja mikä peli nyt ei löytys ;) lol

toi trackmania on ihan hauska mutta hirvittää kyllä mua tuolla arcademaisuudellaan =) 6.5\10

Suosittelen ilmestyvää Stalker peliä jos vapaa peli ympäristä kiinnostaa FBS muodossa jota kiidättää X-Ray engine

on toi peli alue aika huikeen kokoinen ja jopa täysin vapaasti tutkittavissa

pelin suositus vaatimukset ovat

win xp
        amd x2 4800
        2g
        gf7900 tai vastaava näyttis

mutta mukana on myös dx8 pinta joten pyörii vanhemmallakin koneella.

• Kimnice kirjoitti:

----

Laitoin tuon 7900gto:n uudestaan myyntiin.Se menee kaupaksi,luulisin.7600gt on myös kaupan jos ei mene niin tässä ollaan sellaisen omistaja jonkin aikaa.Syynä tähän ei ole mielen häiriö tällä kertaa.Aivojen kemialliseen koostumukseen on tällä kertaa vaikutettu punaviinin voimin.Minun pelaamiseen todennäköisesti 7600gt:kin riittää.Jos tuonkin joku ostaa niin voisi sen 8800gts 320Mt OC edition'n ostaa noin niinkuin väliaikaiseksi kortiksi.Heh kaikkihan nämä ainakin minulla on väliaikaisia.
        Anyway kukas noita vanhoja kortteja kaipaa?8800 olisi jo viides kortti vuoden sisällä.Tarvitseeko todella noin usein vaihtaa?Ehkä ehkä ei,riippuu mielentilasta.näytönohjain "vanhenee" kuitenkin nopeammin kuin prosessori jolla hyvinkin sen 2vuotta porskuttaa.

Laitoin tuon 7900gto:n uudestaan myyntiin.Se menee kaupaksi,luulisin.7600gt on myös kaupan jos ei mene niin tässä ollaan sellaisen omistaja jonkin aikaa.Syynä tähän ei ole mielen häiriö tällä kertaa.Aivojen kemialliseen koostumukseen on tällä kertaa vaikutettu punaviinin voimin.Minun pelaamiseen todennäköisesti 7600gt:kin riittää.Jos tuonkin joku ostaa niin voisi sen 8800gts 320Mt OC edition'n ostaa noin niinkuin väliaikaiseksi kortiksi.Heh kaikkihan nämä ainakin minulla on väliaikaisia.
        Anyway kukas noita vanhoja kortteja kaipaa?8800 olisi jo viides kortti vuoden sisällä.Tarvitseeko todella noin usein vaihtaa?Ehkä ehkä ei,riippuu mielentilasta.näytönohjain "vanhenee" kuitenkin nopeammin kuin prosessori jolla hyvinkin sen 2vuotta porskuttaa.

Osta nyt hölmö Geforce 8800 GTS 640MB, eikä mitään tehdasylikellotettua 320MB:tä.. Tehot eivät juuri kasva sieltä päästä mistä pitäisi; isoilla resoilla tuo uusi kortti olisi vaikeuksissa nykyisen kanssa. 8800 GTS:llä isommasta muistista on todella paljon hyötyä.

Tällä hetkellä pelipaketilla varustetun 640MB:n saa postikuluineen 350€:llä..noiden korttien myynnin jälkeen sinulla voisi olla melkeinpä tuon verran rahaa

• isikö sulle ostaa
        Kimnice kirjoitti:

Osta nyt hölmö Geforce 8800 GTS 640MB, eikä mitään tehdasylikellotettua 320MB:tä.. Tehot eivät juuri kasva sieltä päästä mistä pitäisi; isoilla resoilla tuo uusi kortti olisi vaikeuksissa nykyisen kanssa. 8800 GTS:llä isommasta muistista on todella paljon hyötyä.

Tällä hetkellä pelipaketilla varustetun 640MB:n saa postikuluineen 350€:llä..noiden korttien myynnin jälkeen sinulla voisi olla melkeinpä tuon verran rahaa

Joopa joo poika niin kyllähän se isi ostaa pojalle näytönohjaimer prkl. Kun kavereilla on paremmat niin pitäähän sen pojankin saada hyvänäytönohjain voi Ihqdaa

• isikö sulle ostaa kirjoitti:

Joopa joo poika niin kyllähän se isi ostaa pojalle näytönohjaimer prkl. Kun kavereilla on paremmat niin pitäähän sen pojankin saada hyvänäytönohjain voi Ihqdaa

Hieman vähemmän läpinäkyvää provoa kiitos :)

• Kimnice kirjoitti:

Joo eipä hätäillä saattaa olla että ostan sen 640MB mallin kysehän ei ole isosta satsauksesta rahallisesti.Ainakin on varmuus että uusi selättää vanhan joka tilanteessa.Edelleenkään en tarvitse uutta korttia mutta jos nuo menee kaupaksi niin on kai se sitten ostettava.Kolmatta korttia en varsinkaan tarvitse.

Joo eipä hätäillä saattaa olla että ostan sen 640MB mallin kysehän ei ole isosta satsauksesta rahallisesti.Ainakin on varmuus että uusi selättää vanhan joka tilanteessa.Edelleenkään en tarvitse uutta korttia mutta jos nuo menee kaupaksi niin on kai se sitten ostettava.Kolmatta korttia en varsinkaan tarvitse.

Kuvaavaa:
        Ylikellotettu 320MB versio häviää Oblivionissa korkeilla asetuksilla todella rankasti normikelloilla olevalla 640MB:lle.

2560x1600 resot ka 4xAA 16xAF asetuksilla 640MB versio pyörittää minimissään 28 fps ja keskimäärin 38.7 fps, eli melko kohtuullisesti.

320MB ylikellotettu versio vetää minimissään 10 fps ja keskimäärin 13fps. Esim. Geforce 7900 GTX jää pienillä resoilla tuon 8800GTS 320MB:n taakse ja vielä enemmän 640MB:n taakse, mutta pyörittää pelattavasti. Kun asetukset nostetaan ylös, niin 7900 GTX menee menojaan verrattuna 8800 GTS 320MB -korttiin, kun taas 8800 GTS 640MB ottaa lisää eroa verrattuna 7900 GTX:ään..
        ----

Geforce 8800 GTS on kuitenkin tällä hetkellä sellainen kortti, että se on tarkoitettu suurilla resoluutioilla ja asetuksilla pelaamiseen ja tuo vaatii paljon muistia ja 320MB ei riitä yksinkertaisesti. Geforce 7900 GTO/GTX 512MB muistimäärällä menevät edelle kun resoluutioita nostetaan joten 320MB version ostamisessa ei ole todellakaan paljoa järkeä kun 640MB:n saa muutamaa kymppiä suuremmalla hinnalla ja on täysin eri luokassa tehoiltaan.

• Kimnice kirjoitti:

Kuvaavaa:
        Ylikellotettu 320MB versio häviää Oblivionissa korkeilla asetuksilla todella rankasti normikelloilla olevalla 640MB:lle.

2560x1600 resot ka 4xAA 16xAF asetuksilla 640MB versio pyörittää minimissään 28 fps ja keskimäärin 38.7 fps, eli melko kohtuullisesti.

320MB ylikellotettu versio vetää minimissään 10 fps ja keskimäärin 13fps. Esim. Geforce 7900 GTX jää pienillä resoilla tuon 8800GTS 320MB:n taakse ja vielä enemmän 640MB:n taakse, mutta pyörittää pelattavasti. Kun asetukset nostetaan ylös, niin 7900 GTX menee menojaan verrattuna 8800 GTS 320MB -korttiin, kun taas 8800 GTS 640MB ottaa lisää eroa verrattuna 7900 GTX:ään..
        ----

Geforce 8800 GTS on kuitenkin tällä hetkellä sellainen kortti, että se on tarkoitettu suurilla resoluutioilla ja asetuksilla pelaamiseen ja tuo vaatii paljon muistia ja 320MB ei riitä yksinkertaisesti. Geforce 7900 GTO/GTX 512MB muistimäärällä menevät edelle kun resoluutioita nostetaan joten 320MB version ostamisessa ei ole todellakaan paljoa järkeä kun 640MB:n saa muutamaa kymppiä suuremmalla hinnalla ja on täysin eri luokassa tehoiltaan.

Enhän määää ny oikeest tollast 320 ostas nääs,kylhäm mäkin nääs tierän et se on se muisti mikä määrää,nii meijänkii huushollis.massa voittaa älykkyyden.hitto täytyy todeta heti samaan sysssyyn vaikka näitä pikkukivoja sanontoja tuleekin olo ei ole kovin "älykäs".no tosin olen käynnyt vain keskikoulun ettei ihan hirveitä voi vaatiakaan

• idioottejaaa
        Kimnice kirjoitti:

Kuvaavaa:

----

http://www.trustedreviews.com/graphics/review/2007/02/13/nVidia-GeForce-8800GTS-320MB/p5

Ei ole paskaakaan eroa 320 ja 640 välillä ja niillä resoilla ja asetuksilla millä eroa alkaa syntymään ei kukaan täyspäinen tee yhtään mitään.. Pelejä edes pelata minkää grafiikan takia voi jessus mitä juttuja täällä taas...

• haeaheaehaehaeh
        idioottejaaa kirjoitti:

http://www.trustedreviews.com/graphics/review/2007/02/13/nVidia-GeForce-8800GTS-320MB/p5

Ei ole paskaakaan eroa 320 ja 640 välillä ja niillä resoilla ja asetuksilla millä eroa alkaa syntymään ei kukaan täyspäinen tee yhtään mitään.. Pelejä edes pelata minkää grafiikan takia voi jessus mitä juttuja täällä taas...

vielä lisää linkkejä jotka osottaa että paskaa puhut täällä työksesi. http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=37626
        http://www.guru3d.com/article/Videocards/416/1/
        katohan sieltä kaikki testit siellä jopa huomaa että kellotettu 320mb on nopeampi kuin 640. pleec!!!!

• Sain 250€ tuosta Geforce 7900 GTO:sta hyvin helposti :D. Eli saan nyt 75€:llä käytetyn tilalle uuden kortin, 7900 GTO:n tulalle 8800 GTS 640MB:n 2 uutta peliä. Olen tyytyväinen.

• paljonko

maksoit?

• paljonko kirjoitti:

maksoit?

Vähemmän maksoin tuosta kuin mikä nyt oli myyntihinta ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5787
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      604
      2265
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1171
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      936
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      905
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe