En mikään Madonna fani varsinaisesti ole, mutta silti:
Mistä löytäisin hänen kappaleista tehtyjä mix-versioita ja mahdollisesti covereita???
Kiitos vastauksista!
Moi vaan
4
264
Vastaukset
- -mie-
Mixattuja versioita ei juuri muualta löydy, kuin sinkuilta. Ja ne ikävä kyllä 'vanhenevat' melko nopeasti.
Mutta vanhemmista biiseistä on kyllä saatavilla vähän alkuperäisestä poikkeavia versioita, esim. YOU CAN DANCE -levyllä, joka on nimenomaan vanhojen biisien remix-levy. Sisältää kappaleet
Spotlight, Holiday, Everybody, Physical Attraction, Over And Over, Into The Groove, Where's The Party sekä dub-versiot biiseistä Holiday, Into The Groove ja Where's The Party.
Lisäksi kokoelmalevy The Immaculate Collection sisältää aavistuksen alkuperäisversioista erilaisia versioita Madonnan parhaista hiteistä. Suurimmat erot lienevät kappaleissa Like A Prayer, Express Yourself ja Vogue.- albumin...
täällä: kirjoitti:
versiot ovat single versioita, ja poikkeavat siksi hieman albumi versioista!
- Lataamo
Lataa KCEasy koneelle, sit vaan hakusanaksi Madonna ja valitset esim. audio lataustyypiksi, ja avot - johan rupee pukkaan ladattavia juttuja. Joukossa paljon erilaisia remixejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2554544
- 444465
- 623237
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164