Esityksissä. Niin. Hänhän on Kolumbiasta kotoisin.? Ja siellähän on samanlaista kuin Brasiliassa. Pointti on se, että siellä tanssitaan sambaa, vatsatanssia jne... Näin ollen seksikkyys on ainakin siinä mielessä osa esitystä.
Ei se mikään Britney tai joku sellainen.
Seksikkyys ja paljaspinta on osa Shakiran
2
1560
Vastaukset
- is unique
Kyllä hän on Kolumbiasta. Ehkä se seksikkyys on kuitenkin osa Shakiraa ja hänen itseilmaisuaan;)Minä tykkään ainakin, Shakira on moniulotteinen artisti ja hänellä on paljon sanottavaa. Hips don't lie!!
Kyllä mä tykkään Shakiran biiseistä ja siitä tanssista muutenkin. Timor:issa on hyvät sanat ja Hey You on ihana rakastuneen naisen biisi. En tiedä miten tuo Britney tähän liittyy, se on kuitenkin esiintyjä ja Shakira on muusikko. Ääni ei ehkä ole parhaimpia, mutta ainutlaatuinen.- Helsinki89
Tykkään kyllä Shakiran ulkonäöstä ja tanssista, vaikka itse musiikki nyt ei hirveästi kolahda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358