Onko kellään havaintoa kuinka saan xp 3000 prossun toimimaan normaaliteholla kyseisellä lankulla? Mistä emolevyn kertoimen voi muuttaa?
Nykyisellään olen säätänyt fsb:n jumppereilla 166:n mutta kerroin on jostain syystä surkea 10,5 tai vastaavaa. Konetta käynnistäessä fsb näyttääkin sitten jotain ihan ihme lukua tyyliin 170 *10,5.
Eikös tolle prossulle pitäis olla arvot fsb166 * 13?
AsRock ja xp 3000+
4
420
Vastaukset
- Testailija
k7s8x
- Testailija
Tää prossu onkin 200fsb ja sen kerroin se 10,5. Mutta miksei kone käynnisty tolla fsb:llä, käytti sitten jumppereita, tai vaikka manuaalista biosin fsb asetusta?
Pitäiskö heittää emo menemään ja ostaa uusi, kun tossa häviää biosin asetuksetkin jos katkaisee virrat virtalähteestä?
Emo on kolmisen vuotta vanha- d0ndsgsdg
Osta emoosi uusi cmos patteri norppa :D
Emo ei tue virallisesti prossuja FSB200MHz.
http://www.asrock.com/mb/cpu.asp?Model=K7S8X&s=462
Toinen rajoittava tekijä tuolla emolla on muistit.Vaikka emo vielä saattaisi väylää ottaa muistit ei.Katso manuaali.400MHz:n muistia hyväksyy vain yhden kamman.Jos sinulla on kaksi tai enemmän muisti toimii vain 333MHz.Yhdellä 400MHz:n muistikammalla voisi toimia normaalisti.
Vaikka CPU support sivulla on ettei tue prosesoreita FSB 400MHz manuaalissa on taas toisin.Ota nyt tuosta sitten selvää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151