Silloin sentään voitosta kilpailivat kisan parhaat laulajat. Sen jälkeisissä parhaat laulajat tippuvat finaalista ensimmäisinä pois, mikä tään selittää???
Epämusikaaliset lapset ovat kiinnostuneet asiasta? Lapsilla on kännykät? Vanhemmat ovat rikkaampia ja lapset saavat nykyään käyttää kännyköitään vapaasti? Musiikkitaidollisia arvoja ymmärtävät ihmiset eivät kiinnostu moisista kisoista?
Onneks meillä on Jani (ja Hanna)
Ikävä ekaa Idolsia
KätheZ
2
1062
Vastaukset
- myös sellaista
reilua ja rehtiä ja fiksua kisaamista, jota ensimmäinen Idols edusti parhaimmillaan. Nyt on ehdolla täysiä räkänokkia, joista yksi paukuttaa suutaan väärissä paikoissa, yksi sekoilee videolla kännissä ja yksi raasu ei pysy nuotissa. Mihin tämä maailma on menossa?
Mutta kuten sanoit, onneksi meillä on Jani (ja Hanna) ;-) - Idolsia2005
Silloin kärjessä oli kaksi tosi mukavaa ihmistä ja laulajinakin kehittyneet huimasti koko ajan.
Ei Wickholmissakaan mitään vikaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358