Hei! Voiskohan joku valaista minua vähän. Sattuiskohan joku tietämän mitä Joutsenlaulun sanat merkitsevät, onko niiden takana jokin tarina.
Kiitos vastauksista!
Joutsenlaulu
mä vaan
3
961
Vastaukset
- infoo
Hakulinen on omistanut laulun kummitädilleen muistaakseni..
- Hkkk
kukaan kokonaan tietää (paitsi Hakulinen). Jussihan lupasi joskus haastattelussa antaa kaikki rahansa sille, joka osaa kertoa mitä sanat tarkoittavat..
Mutta kyllähän tuo tädistään siinä on kirjoittanut. Vanhenevasta ihmisestä, jonka lapset ovat lähteneet kotoa (pesästään pois lentäneet..) ja mies on kuollut (suruhuntu sai viisi vuotta sitten hengittää) jne. - mie vaan
Täältä löytyy tietoa Joutsenlaulusta:
http://www.hs.fi/juttusarja/synkinlaulu/artikkeli/Joutsenlaulu syntyi tädistä/1135220134887
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337