Nyt onkin mielenkiintoista seurata mihin töihin pudonneet edustajat "joutuvatkaan"..
Veikkaan että heille jotain keksitään havoja parantamaan...
pudonneet edustajat
5
691
Vastaukset
- työnantajia....
Pudonneista parhaimmat Hyvä Veli -suhteet omaaville löytyy johtajatason työpaikkoja seuraavista paikoista :
Kela, Yleisradio, Sitra, Stakes, Veikkaus....
Listaa saa jatkaa, autetaan nyt noita reppanoita pudonneita.- olis jos
Löytyiskös Leena Luhtaselle Verohallinnosta joku sopiva johtajatason paikka.
- Sekatyömies
olis jos kirjoitti:
Löytyiskös Leena Luhtaselle Verohallinnosta joku sopiva johtajatason paikka.
Pudonneet vain työppäriin kyselemään,,löytyiskö vastaavia lepo paikkoja kuin eduskunnassa oli.. Miten ois osa-aika tai pätkä työt kaupan kassalla,tai lapiohommat tietyömaalla Jos ne ei käy,niin järjestäähän työppäri kaikenlaisia työn haku kursseja. Näin saadaan nämäkin ex-kansanedustajat pois työttömyyys luvuista.Näillä pienenevillä työttömyys luvuillahan ovat itse kehuskelleet.. Saavat maistaa omaa lääkettään.Otetaankohan noin laiskoja mihinkään????
- Messerschmitnitschell
Sekatyömies kirjoitti:
Pudonneet vain työppäriin kyselemään,,löytyiskö vastaavia lepo paikkoja kuin eduskunnassa oli.. Miten ois osa-aika tai pätkä työt kaupan kassalla,tai lapiohommat tietyömaalla Jos ne ei käy,niin järjestäähän työppäri kaikenlaisia työn haku kursseja. Näin saadaan nämäkin ex-kansanedustajat pois työttömyyys luvuista.Näillä pienenevillä työttömyys luvuillahan ovat itse kehuskelleet.. Saavat maistaa omaa lääkettään.Otetaankohan noin laiskoja mihinkään????
RAY,Veikkaus,SUPO,YLE,KELA,Suomen pankki,UM(diplomaatiksi),SAK.......
- Anonyymi
sopeutumisrahaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997740- 1075577
- 2724811
- 494753
- 733503
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264