Olisin tosi kiitollinen jos voisitte kertoa mulle eri punk rock bändejä.
Tai jos tiedätte sivustoja, joista nimiä löytyy.
listaa
7
567
Vastaukset
Löytyy kaikki yleistietoon tarvittava, jos on punk-sivistämässä itseään, eikä tietäisi mistä alkaisi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Punk- mää sitten huomenna
lähteä sieltä ihan juurilta mm. MC5, Blondie, Ramones, Warsaw, Damned, Sex Pistols, Clash, Stiff Little Fingers, Lurkers (tosi hieno)...
Mutta vielä enemmän suosittelisin vanhoja Suomipunkbändejä: RATSIA, PELLE MILJOONA, SENSUURI, BRIARD, TINNERI, SE, VANDAALIT, KOHU-63, SEHR SCHNEL, WIDOWS, MAUKKA PERUSJÄTKÄ ja VALLILAN VANGIT, EPUT, KOLLAA KESTÄÄ, LAMA, OOO,
PROBLEMS, KARANTEENI....lista olisi liian pitkä tänne, mutta anttilasta löytyy useimpien ko.bändien CD:itä, ja ainakin kokoelmilta...
Good hunting!!!!!- NoBuddy
Misfits.com ja Misfits.central .... sieltä linkkejä Danzig ym. ym.
- mää sitten huomenna
NoBuddy kirjoitti:
Misfits.com ja Misfits.central .... sieltä linkkejä Danzig ym. ym.
aikoinaan jenkkipunkin kruununperijä eli
POISON IDEA?
Bändi teki silloin joskus mahtavan levyn:
KINGS OF PUNK, ilman artikkelia. Suosittelen erittäinkin, jos löydätte CD:n, se on julkaistu
mut nähkää pientä vaivaa, ni tuo löytyy...
Misfits toki kuuluu erittäin suuriin, bändejä oli/on niin helevetisti, nykyäänkin; mikä oivallinen juttu.
- meetwurstinakki
No vaikka Dead Kennedys ja X-Ray spex. God save this box! on ihan kiva hankinta jos haluaa saada makupaloja monesta eri bändistä, vähän tuntemattomammistakin. Semmonen kymmenen CD:n pahvilaatikko, joita sai ainakin Anttilasta joku aika sitten. Tais olla hintaa 10€ tai vähän alle. Että winkwink.
- mää sitten huomenna
anttilasta,olis hyvä reitti punkrockin maailmaan.
Ja sitähän oli kaupan aivan pilkkahintaan...Itse en ostanut, koska mulla kaikki ne biisit...Mut jos jos löytyy vielä antilasta tää 10cdbox, niin
siitä lähtee.
X-ray spex oli muuten sairaallollisen hieno punkin alkubändeistä....
- Ghost_Dog
ja sieltä löytyy aarteita: Michale Graves, Misfits,Gorgeous Frankenstein ja Firemass ym.ym.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481