moro. mitä mieltä olette Trans x-Living on video biisistä? Omasta mielestäni aivan mahtava! Luetteloikaapa samantapaisia discohelmiä vuosien takaa!! Tarkoitan siis biisejä, jotka OIKEASTI saavat lanteet heilumaan!!
Olen myös vahvasti sitä mieltä, että nykyajan discomusa ei ole noin mahtavaa, kun 80-90-luvun musa kokonaisuudessaan!
trans x ym.
6
539
Vastaukset
- DiscoDan
Totta, Living On Video ON todella svengaava biisi ja saa jalan vipattamaan. Siitä tehtiin uusi versio jokin aikaa sitten, mutta alkuperäinen peittoaa sen mennen tullen.
Tässä toinen samantapainen 1980-luvun alusta: Visage-yhtyeen Fade To Gray. Laitan nyt linkin YouTubeen, vaikka kaikki eivät tykkää näistä linkeistä. Tsekkaa tämä!
http://www.youtube.com/watch?v=t4iT_tm-wdA&mode=related&search=- tuoppi
Noita vanhoja videoita löytyy yllättävän hyvin muuten emulenkin kautta, itse lataillut koneelle jokusen niitä. Yllättäviäkin juttuja saa, kunhan jaksaa kaivella. Tuo oli hyvä vinkki kun en muistanut koko visagea.
- Made in Sweden
- Frank F
Tätähän tanssivat jo nykyiset mummot ja vaaritkin aikoinaan:
http://www.youtube.com/watch?v=aSBqyuYKlWE - bester than bestest
pakiton living in video on best!
- ...
se ei ole kyllä mitään tuohon alkuperäiseen tran x versioon!! Olen alkanut jo kyllästyä pakitoon...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111