Sipoon kirkon pitäisi vihdoinkin tutkia diakonissansa rahan käytön, kuinka hän jakaa kolehti ym rahoja yhdelle miehelle, niin talvirenkaita varten kuin maksaa laskut ja tekee isoja ruokapaketteja. Jolloin muut avun tarvitsijat jäävät ilman.
Tehkää tilintarkastus.
tulette yllättymään ikävästi.
Tämä on totuus siitä kuinka yksi nainen voi toimia omavaltaisesti ja tekemättä tiliä edes Jumalalle.
Se on niin väärin.
Maagikko
1
390
Vastaukset
- nimimerkki
Kuules Maagikko, sinulla on vakavat asiat esillä. Ei ne ratkea näin yleisillä foorumeilla. Sinulla on tietokone käytössäsi, niin mikset pistä sähköpostia seurakuntaan tämän diakonissan päällikölle. Onko se sitten kirkkoherra vai kuka. En tiedä. Helppo tapa lähestyä jos ei uskalla mennä suoraan kertomaan asiasta silmästä silmään.
Tuskin seurakunnassa näitä palstoja seurataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174