Harkitsee jatkoa!
JES! JES! MARTTI
4
532
Vastaukset
- zorro
ensin kuitenkin pitää sanoa että mitä muutakaan sonenberg voisi tuossa tilanteessa sanoa?
saamieni tietojen mukaan sonnin usi seura ei ole ässät,kalpa,kärpät,lukko tai mikään mukaan sm-liigaseura vaan mies on siirtymässä ruotsiin.
ei noihin sanomisiin kannata hirveesti uskoa.se nähtiin viime kaudella ässisäkin.- Kuopion Suuri
Vaikka olenkin KalPan kannattaja, ei minua hirveästi harmittaisi Sonnenbergin meno muualle. Ei siksi, että olisi ollut huono, vaan siksi, että kuulemani tietojen mukaan olisi ollut KalPan kallein pelaaja kautta aikain. Ja luultavasti jatko tietäisi taas uutta ennätystä sen suhteen. Mielestäni tässä tapauksessa mieluummin kaksi uutta arpaa kuin yksi melko varma. Kiitos kuitenkin Sonnille hienosta kaudesta KalPassa. Rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta köyhien (esim KalPa) on pakko vaan luottaa tuuriin aina vaan.
- mitään???
Kuopion Suuri kirjoitti:
Vaikka olenkin KalPan kannattaja, ei minua hirveästi harmittaisi Sonnenbergin meno muualle. Ei siksi, että olisi ollut huono, vaan siksi, että kuulemani tietojen mukaan olisi ollut KalPan kallein pelaaja kautta aikain. Ja luultavasti jatko tietäisi taas uutta ennätystä sen suhteen. Mielestäni tässä tapauksessa mieluummin kaksi uutta arpaa kuin yksi melko varma. Kiitos kuitenkin Sonnille hienosta kaudesta KalPassa. Rahalla saa ja hevosella pääsee, mutta köyhien (esim KalPa) on pakko vaan luottaa tuuriin aina vaan.
onko tietoo sonnin tilanteesta...kun piti jo viime viikolla kuuuluuu????????
- kuulema
mitään??? kirjoitti:
onko tietoo sonnin tilanteesta...kun piti jo viime viikolla kuuuluuu????????
viimeksi nähty jossain navetassa lehmiä jahtaamassa. Tai niin ne ainakin torilla puhuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813