Tipsujen omistajille kysymys

Tipsun omistaja

Meillä 13-vuotias tipsu jolla on aina ollut tapana "peuhata" sohvalla tai sängyssä, etenkin ruoan jälkeen. Koira siis suoraan sanottuna riehuu ja peuhaa sängyssä, kaaputtaa peitot ihan myttyyn. Varsinkin kun on syönyt, silloin peuhataan niin että peitot välillä lattialla asti. Kyllä välillä huvittaa katsoa kun toinen riehuu niin että joskus pitää ihan murista ja haukkua:)
Tekeekö kenenkään muun koira tällä tavalla? Itse en ole ikinä törmännyt toiseen koiraan joka toimisi tällä tavalla..

4

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutulta=)

näin myös meillä menee, matot lattialla menee kasaan, sängyssä peitot, ja jopa lattialle saakka. =)
      ja kurina ja sellainen pehmeä murina kuuluu samalla suusta...
      olen päätellyt tuosta käyttäytymisestä, että silloin koirallani on hyvä olla, ja nauttii.. =)

eli näin myös meillä.

• tipsun omistaja

Kiva kuulla että muutkin tipsut tälläistä harrastavat:) Ja tosiaan, sen kyllä huomaa että toinen on tyytyväinen ja onnellinen.
        Välillä naurattaa, kun ensin toinen riehuu ja peuhaa ja murisee sängyssä ja sitten ihan muina miehinä hyppää pois sieltä ja lähtee sohvalle nukkumaan:)
        On ne kyllä niin ihania

• puoliksi tipsu
        tipsun omistaja kirjoitti:

Kiva kuulla että muutkin tipsut tälläistä harrastavat:) Ja tosiaan, sen kyllä huomaa että toinen on tyytyväinen ja onnellinen.
        Välillä naurattaa, kun ensin toinen riehuu ja peuhaa ja murisee sängyssä ja sitten ihan muina miehinä hyppää pois sieltä ja lähtee sohvalle nukkumaan:)
        On ne kyllä niin ihania

tekee ihan samaa myöskin. Luultavimmin siis tipsulta tullutta, koska en tiedä, että toisen rotuiset olisivat tällaisia...

• Zena

Minun 12-vuotias mummotipsu kyllä ainakin peuhaa ja myllää pedistään peitot myttyyn, mutta ei tosin hauku. :) Jännä tapa... Sitten kun tulemme mieheni kanssa kotiin, se alkaa tassuillaan steppaamaan edessämme ja tekee sitä välillä muutenkin vain..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe