Olen käynyt vierailulla tällä sivulla ja suoraan sanottuna tekee todella pahaa lukea näitä viestejä. Haluaisin tietää miten kauan te rakkaat joudutte odottamaan luovutettuja munasoluja jos olette sellaisia tarvineet ja mikä niissä on todellinen prosentti tulla raskaaksi? Olemme jutelleet mieheni kansssa että jos lähtisin luovuttaa munasoluja.. mutta taitaa tulla vain ikä vastaan kun olen 36v. meillä on 3 tervettä lasta ja nuorin heistä on 4kk asumme täällä Vantaalla, eli mikä olisi se paikka missä niitä voisi luovuttaa ja hiukan keskustella lisää miten se käytännössä tapahtuu jos se minun kohdalla on edes mahdollista.
Gallup!
3
607
Vastaukset
....maanpäällinen enkeli!Että edes ajatteletkin lahjoitusta!Me olemme kaltaiseltasi saaneet jo 1 lahjan ja toinen tulee maailmaan toukokuussa!KIIIIIITOS SINUN JA KALTAISTESI!!!!Ota yhteyttä lapsettomuushoitoklinikoihin lähistölläsi ovatko tarkkoja ikärajassa...Yleensä se on 35...Lisäksi kuukautiskiertosi pitäisi olla palautunut ennalleen sekä vauvasi imetyksen jo päättyneen.Siunausta elämäsi matkalle!:)
- ...
Minusta se olisi niin hienoa auttaa. Nappasin väestöliiton nro. nettisivuilta ja maanantaina otan asiakseni soittaa sinne, siellä ne varmaan osaavat kertoa enemmän asiaan liittyvistä asioista.. Ihana kuulla tälläinen iloinen uutinen niinkuin teidän kohdalla on käynyt, kasvattele sinä masuasi niin minä yritän täällä sitä kovaa vauhtia pienentää.
... kirjoitti:
Minusta se olisi niin hienoa auttaa. Nappasin väestöliiton nro. nettisivuilta ja maanantaina otan asiakseni soittaa sinne, siellä ne varmaan osaavat kertoa enemmän asiaan liittyvistä asioista.. Ihana kuulla tälläinen iloinen uutinen niinkuin teidän kohdalla on käynyt, kasvattele sinä masuasi niin minä yritän täällä sitä kovaa vauhtia pienentää.
Hienoa,että olet päättänyt ottaa klinikalle yhteyttä!!!!Jonottajia on paljon ja mikäli sinut hyväksytään luovuttajaksi teet jonkun/jotkut perheet äärettömän onnellisiksi!Jo sillä,että ydämessäsi(lue....Täällä olen kyynelsilmin!) sinulla on halu heitä auttaa!Aina ja joka luovuttajan soluilla tietenkään raskaus ei satu alkaan,mutta kuten sanottu niin suuri kiitollisuus oli meilläkin jokaista lahjoittajaa kohtaan,joka halusi vilpittömästi antaa meille vanhemmuuden onnen..:)Kiitos;kasvattelen masua ja äitienpäivälahjan sieltä pitäisi tulla....Kaikkien vastoinkäymisten jälkeen uskon kylläkin asian vasta,kun käärö on sylissä!Kaikkea kaikkea hyvää elämääsi ja kiiiiiiitos vielä kerran hienosta päätöksestäsi!HALIT!!!!!!!!!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294