Hands up, kuka muistaa tämän ks. duon? Ihmettelen, ettei heidän hiteistään ole tullut isompia klassikoita. Tamperelainen Iskelmä-radio soittaa "Hands upia" ja "D.I.S.C.O.A." lauantaisin ohjelmassa Iskelmädisko. Muita hyviä Ottawan-biisejä ovat mielestäni "Shubidube love" ja "Sing along with a juke-box". Joskus 90-luvun alussa käsiini tarttui Anttilasta Ottawanin cd-kokoelma (maksoi 19 silloista markkaa). Sittemmin en ole nähnyt Ottawania cd-julkaisuna missään.
Onko täällä muuten ketään hollantilaisen Luv-trion faneja? Tulin ostaneeksi hollantilaisen ystäväni kautta trion dvd:n parhaista hiteistä sekä kolmen cd:n boxin, missä on julkaistu heidän koko tuotanto. Tykkään todella! "You're the greatest lover" on kerrassaan loistava!
Ottawan!
4
453
Vastaukset
- Frank F
Jokaisella discofanaatikolla pitää olla hyllyssään Luv-,A La Carte-,ja Bananarama-tyttöjen levyjä!
Luv-yhtyeeltä löytyy "Lots Of Luv"-vinyyli vuodelta 1979. - Röhnä-Reino
Lievästi sanoen hymyilyttävää renkutusta, heh-heh... Ja keiken kruunasi Muna-Caritan käännösversio: Anna kulta anna... hyt mä kyllä repeän!
- camica.
täällähän on yksi mainitun trion fani ja päivittelen kyllä samaa puutetta.luvin tuotanto ceedeelle ja vähän äkkiä grrr,ottawan on mulla myös kova sana hurmaavaa musaa.entäs toimiiko baccara.
- Baccara rules
Baccara toimii loistavasti, aivan ehdoton ykkönen!!! Kyllä Luv ja Ottawankin saavat jalat liikkeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132