Kenen mielest Apulanta on maailman parhain bändi?Ainakin mun,mun kahden bestisten ja mun kuuden pikkusiskojen mielestä se on just tosi hyvä,ja mun vanhemmatkin tykkää siitä!Toni osaa laulaa tosi hyvin,ja se osaa laulaa tosi hyvin!Toi oli sit mun äidin kirjottama!
Mielipide
3
605
Vastaukset
- ....
"Toni osaa laulaa tosi hyvin,ja se osaa laulaa tosi hyvin!"
Jos tuo on vitsi, niin on kyllä surkea sellainen...- k0ira
ei aina tarvi nussii pilkkua :D
~emmäkoskaan_köhköh~
- k0ira
k0ira on messis!
Suututtaa vaan aina ku oon faijan luona niin jos jostain reidiosta alkaa tuleen jotain VEAM:in tai jotain nii se rupee selittään mulle että "Apulannasta on tullu aivan kauheeta latotanssimusiikkia" ja "mä en oon koskaan tykänny tosta wirtasen äänestä, se ei osaa laulaa".
Sitte se kuuntelee ite jotain aivan järkkyä örinää. Eikä siinä mitään, onhan jokaisella oikeus mielipiteeseen, mutta kun se tietää että mä tykkään Apulannasta, niin sitte se rupee haukkumaan sitä :( Enkä mä oo koskaan sanonu mitään pahaa siitä sen örinä-musiikista.
MUT AINUT MIKÄ MULLE MERKKAA TÄSSÄ ASIASSA ON MUN OMA MIELIPIDE!!! Jos joku muu ei tykkää
A-laudasta niin se on sitte sen oma häpeä
~Apulanta-fani_muista_välittämättä~
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742912
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191498
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249