Eli olen 150 cm pitkä ja Hieman pyöreä nuori nainen ja ajattelin nyt alkaa jo ajoissa miettimään ensi kesän asusteita.
Eli lähinnä kysyisin mielipiteitä siitä, että millaisia alaosia mun kannattaisi kesällä käyttää?
Saako esim. caprihousut näyttämään mun jo ennestään lyhyet ja paksut jalat tynnyreiltä?
Millaisia/minkä pituisia hameita/mekkoja mun kannattaisi käyttää, ettei mun huonot puolet korostu vain lisää?
Viime kesänä oli vain niin kuuma farkuissa...
Lyhyen kesäasut..
*huokaus*
2
896
Vastaukset
- ainakin
hameiden kannattaa olla joko nilkkapitkiä tai sitten polvimittaisia (mieluiten jopa hieman lyhyempiä) - ei missään tapauksessa pohkeeseen yltäviä. Housujen kanssa luulisin pätevän samat säännöt, mutten ole varma (itse puen aina vain hameita).
- Lyhyt myös
Ainakin hoikalle lyhyellä käy vajaamittaiset housut tai caprit. Myös yhtenevä väritys pidentää, siis ala- ja yläosa samaa väriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106