KUN TEIKÄLÄISET KÄYVÄT SAARNAAMASSA KAIKEN AVAAVAA ATEISMIA MEIKÄLÄISTEN SIVUILLA,NIIN TEILLE TODELINEN ILOSANOMA,JEESUS ON KUOLLUT JA NOUSUT YLÖS TEIDÄNKIN PUOLESTA,EI TARVI KUN OTTAA VASTAAN NO TOTTA KAI PITÄÄ TEHDÄ PARANNUS SYNNEISTÄ MUTTA TAIVAAN ISÄ AUTTAA SIINÄKIN.OTTAKAA NYT VASTAAN,ENNEN KUIN AIKA LOPPUU KESKEN,
ILOSANOMAA TÄNNEKIN!!!
19
932
Vastaukset
- Kas näin
ILOSANOMA ON KUOLLUT.
TAIVAAN ISÄ LOPPU KESKEN.
EI TARVI TEHDÄ PARANNUS. - hyvä niin....
Heh, parempi on että Jeusus pysyy kuolleena.
Katsos kun , jos Jeesus kuoli kaikkien syntien tähden, se saisi kuolla uudelleen ja enemmän. :D
Syntejä nääs piisaa ja niitä luodaan jatkuvalla syötöllä lisää ^^ - totta tosiaan
"TEILLE TODELINEN ILOSANOMA,JEESUS ON KUOLLUT"
Se on todella hieno uutinen. Jihuu! Kukas hänet sitten viimeinkin tappoi?- ja varmana kans
"Kukas hänet sitten viimeinkin tappoi?"
No häpy henki...korjaan pyhä henkipä tietenkin.
- Jallukka
Sitten kun mä kuolen, niin siinä kuoleman jälkeen, kun leijailen kohti tuomiotani, niin otan sanoman vastaan ja päädyn paratiisitaivaaseen.
Eli aikaa on yllinkyllin rellestää. Aksu, luepa tekstisi uudelleen ja mieti miten uskottava se on. Caps Lock on todella hieno teknologian jalokivi, mutta minusta se pitäisi poistaa koneista. Ihminen on yksinkertaisesti liian tyhmä käyttämään moista toimintoa vastuullisesti.
Jeesuksen kuolema ja ylösnousemus on lehmän ulostetta (bullsh!t). Jos ihminen on noin 10 minuuttia kuolleena, alkaa aivosolut kuolemaan hapenpuutteen vuoksi. Mitä luulet tapahtuvan parissa päivässä? Tämä ei edes päde vain ja ainoastaan aivosoluihin, vaan muihinkin soluihin. Jeesus olisi yläsnoustessaan ollut vakavista elinvaurioista kärsivä vihannes.- Cornucopia
synneistä, kirkkohan nämä synnit on keksinyt. Aika loppu kesken??? Mikä aika? Jeesus on kuollut ja kuopattu, onneksi en tunne koko heppua.
- totta vieköön
Avaus todisti juuri niin täydellisesti tämän:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000024889395 - paha nyhjästä
En voi tehdä parannusta synneistä, kun ei minulla mitään sellaisia ole. Itse asiassa kenelläkään ihmisellä ei ole, koska koko käsite synti on vain hihhuleiden ikiomaa keksintöä, jolla ei ole mitään vastinetta todellisuudessa.
Siis aivan kuten ei ole sillä jumalallakaan...- löytyy
aivan ihmeellistä porukkaa. Ilmeisesti olet omasta mielestäsi tehnyt kaiken oikein. Jatkappa sitä synnissä rälläämistä aivan kuten ennenkin.
- apina
löytyy kirjoitti:
aivan ihmeellistä porukkaa. Ilmeisesti olet omasta mielestäsi tehnyt kaiken oikein. Jatkappa sitä synnissä rälläämistä aivan kuten ennenkin.
Kuka määrää mikä on oikein? Yhteiskunta. Jos rikot yhteiskuntaa vastaan, sitä kutsutaan rikokseksi, ei synniksi. Syntiä ei ole olemassa.
- mutta
apina kirjoitti:
Kuka määrää mikä on oikein? Yhteiskunta. Jos rikot yhteiskuntaa vastaan, sitä kutsutaan rikokseksi, ei synniksi. Syntiä ei ole olemassa.
ihmisellä on myös tai pitäisi olla jonkunsortin moraali, ei pelkästään pelko siitä onko rikkonut yhteiskuntaa vastaan.
- apina
mutta kirjoitti:
ihmisellä on myös tai pitäisi olla jonkunsortin moraali, ei pelkästään pelko siitä onko rikkonut yhteiskuntaa vastaan.
Tiedätkö mistä moraali syntyy? Siitä mitä sinulle opetetaan pienenä. Lapselle opetetaan mikä on väärin ja mikä ei. Moraalia ei ole muuten olemassa, ellei siitä kuule elämänsä aikana. Yhteiskunta sen luo. Esim. kannibalismi on ollut aikoinaan Uudessa Guineassa hyväksytty tapa. Ajattelet varmaan miksi? Vastaus on, koska sitä ei pidetty moraalittomana ja heimoyhteiskunnat hyväksyivät sen.
- vulpecula
apina kirjoitti:
Tiedätkö mistä moraali syntyy? Siitä mitä sinulle opetetaan pienenä. Lapselle opetetaan mikä on väärin ja mikä ei. Moraalia ei ole muuten olemassa, ellei siitä kuule elämänsä aikana. Yhteiskunta sen luo. Esim. kannibalismi on ollut aikoinaan Uudessa Guineassa hyväksytty tapa. Ajattelet varmaan miksi? Vastaus on, koska sitä ei pidetty moraalittomana ja heimoyhteiskunnat hyväksyivät sen.
varsin hyvin mistä moraali syntyy. Kasvatuksella ja ympäristöllä on siihen tietenkin hyvinkin suuri vaikutus. Moraalinkin voi käsittää erilailla, onko moraalisesti arveluttavampaa pistellä reittä ruuaksi nälissään tai muuten vaan paloitella ihmisiä.Onhan tämän tyypisiä surmia suomessakin viime aikoina ollut ihan nokko.. Eiköhän se liene selvää kumpi on ymmärrettävämpää.
Mutta eipäs vaihdeta kovin puheenaihetta, synnistähän tässä oli kyse. Vaikka synti on mielestäni sanana jo aikansa elänyt, kannatan ajatusta sen takana. Se mitä olen nyt tässä koettanut ajaa takaa on se, että ihmisen pitäisi käsittää ITSE omassa ajatusmaailmassa mikä on oikein, mikä väärin. Eli se on omatunto.
Se on mielestäni jokaisessa ihmisessä itsessään, joka ei ole opittua tai opetettua. - apina
vulpecula kirjoitti:
varsin hyvin mistä moraali syntyy. Kasvatuksella ja ympäristöllä on siihen tietenkin hyvinkin suuri vaikutus. Moraalinkin voi käsittää erilailla, onko moraalisesti arveluttavampaa pistellä reittä ruuaksi nälissään tai muuten vaan paloitella ihmisiä.Onhan tämän tyypisiä surmia suomessakin viime aikoina ollut ihan nokko.. Eiköhän se liene selvää kumpi on ymmärrettävämpää.
Mutta eipäs vaihdeta kovin puheenaihetta, synnistähän tässä oli kyse. Vaikka synti on mielestäni sanana jo aikansa elänyt, kannatan ajatusta sen takana. Se mitä olen nyt tässä koettanut ajaa takaa on se, että ihmisen pitäisi käsittää ITSE omassa ajatusmaailmassa mikä on oikein, mikä väärin. Eli se on omatunto.
Se on mielestäni jokaisessa ihmisessä itsessään, joka ei ole opittua tai opetettua.mutta toisilla se sisältää niin paljon eri asioita kuin toisilla. Kuinka siis määrität millaista on synti? Sitäpaitsi omatuntokin rakentuu suurimmaksi osaksi opetetusta moraalista.
- näkemys monista
apina kirjoitti:
mutta toisilla se sisältää niin paljon eri asioita kuin toisilla. Kuinka siis määrität millaista on synti? Sitäpaitsi omatuntokin rakentuu suurimmaksi osaksi opetetusta moraalista.
Tuo oma näkemys synnin määrittelemisestä on aika vaikeaa koettaa sanoa yksiselitteisesti...Mutta minun näkemys on se, että rikkoo ja tekee toistuvasti toisia vastaan, tietäen sen olevan väärin... näin lyhykäisyydessään.
Ja tästä päästäänkiin sitten taas omaantuntoon, sen pitäisi kolkuttaa ja suunnilleen sanoa mikä on väärin ja mikä ei.
- apina
Jeesus on kuollut!! Jippiii!!! Ilosanoma!!! Tanssitaan yhdessä!! Jeesuksen luut löytyi, Jeesus kuoli ihan oikeasti!!! Levitä ilosanomaa eteenpäin. Huutakaamme kaikki iloisesti yhdessä: Jeesus kuoli!!!
- taivaspappa
Häpy henki on ihmeellinen asia. Halleluja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778