Miksi oot ottanut, tai miksi et?
Onko suunnitteilla?
Paikkojakin voi halutessaan kertoa :D
Onko sulla tatuointi
30
1367
Vastaukset
- timanttimies
enkä ota
- LPolku
Sairaalassa "pakolla tehtyjä" neljä kappaletta, yksi omasta halusta otettu isohko kuva oikeassa käsivarressa.
Lisääkin tekisi mieli.- onpa
hyvinkinkin lisää ottamassa..
- suokonna
mulla on kakolan kaali ja pelson ruuna tatskat... niillä kaatuu naisia...
- Rokkihirvi
Olin merillä puolikkaana rahtilaivalla toteuttamassa yhtä elämänpituista haavetta. Pitihän se kolmen kaljan jälkeen käydä Reeperpaanilla ottamassa kuva olkavarteen ;)
Nyt sitä vois vähän tuunata. 23 vuotias tatska ei oo enää kovin timmissä kunnossa. Pois en halua missään nimessä, se on jo osa identiteettiä, mutta "pimp my tattoo"
Voisin mä ottaa jonkun hämähäkin nilkkaan, tai oon joskus miettiny kolmansia reikiä korvanlehteen tatuoituna.- reikiä tatuoidaan korviin??
taidatkin olla ihan "tasokas" näky ikääsi nähden.
saahan sitä tietenkin leikitellä itsellään ja olenkin ajatellut,että alkaisin hieman suvaitsemammaksi myös meidän ikäisten suhteen siinä,miltä kukin haluaa näyttää ja itsensä koristamisella viestittää. - vammaksi
reikiä tatuoidaan korviin?? kirjoitti:
taidatkin olla ihan "tasokas" näky ikääsi nähden.
saahan sitä tietenkin leikitellä itsellään ja olenkin ajatellut,että alkaisin hieman suvaitsemammaksi myös meidän ikäisten suhteen siinä,miltä kukin haluaa näyttää ja itsensä koristamisella viestittää.eikä mammaksi ;))))))
- lemnaminor..
Jäänyt vielä näkemättä Reeperbahn, kun työkavereista ei ollut lähtijöiksi. On kuulemma sen verran tylsä paikka. Toisaalta kun en ole nähnyt kyseistä kulttuurikohdetta, niin jäi mieltä kaivertamaan. Toisaalta en ole ikinä viettänyt yötä putkassa, tanssinut pöydällä jne.. Eli työsarkaa riittää :).
Tatuointi ei ole minun juttuni, mutta ei ole moni muukaan asia tässä elämässä.
- AngorVat
Olitiin mun likkakaverin kanssa kovasti edistyksellisiä (kapinallisia) nuoria - yli 20 vuotta sitten. Se oli aika moinen juttu ja järkytys vanhemmille tosa 70-80 -lukujen vaihteessa, hih. Samaan aikaan tuli laitettua myös korviksia enemmän kuin oli hyväksyttävää eli toiselle puolelle neljä.
Olen siis koko aikuisikäni ja vähän päälle elänyt tatskani kanssa enkä tosiaankaan halua sitä pois. Mutta kuten tosa ylempänä Rokkihirvikin mainitsi niin munkin 'taideteos' tartteis tuunausta :))
Haluaisin ottaa pienen pitkähäntäisen sisiliskon niskaan... - eikä tule.
nuorempana kävi mielessä pari kertaa,mutta hävisi nopeasti,kun ajattelin niiden lopullisuutta. eivätkä tatskat ole oikein mun tyyliini sopiviakaan,vaikka olen rentoa farkku-tyyppiä jne.
joillekin sopii jos ovat kauniita ja taidokkaasti tehtyjä. nuorella iholla ne näyttävät joskus jopa hyviltä,mutta hiukankin ikääntyneellä..... huh. - Mysteriet
Olkapäässää - 22 vuotta vanha ja kukkii edelleen ;D
Suunnitteillakin on - ranteen ympärille jotain kivaa... - umpisolmu
...ja syynä esteettisyys.... En siis ole löytänyt kuvaa, joka olis mulle sopiva, enkä paikkaa, joka olis sopiva...
Tatskat on toisilla upeita, toisilla taas ei. Mun kroppa ei niin upea, että sitä voisin kuvalla korostaa. - ikään
mennessä ole tuntenut tarvetta viestettelyyn, jonka delete-komento ei kai ole kovin helposti toteutettavissa.
- blackwomans
Sininen ruusu ja olasta pieni perhonen:))
Mun mielestä ne on kauniita.
Kuitenkin ne on paikassa,missä ne ei häiritse ketään.
Tarpeen tullen ne voi paljastaa,tai pitää piilossa:)) - 'kirjoittaa seisoaltaan'
Tatuoitin juuri hanuriini "SUOMI24" logon. Katson sitä istuessani toaletissa.
¨¨ - Eikä tule
Vain määrätyn tyyppiset ihmiset ottavat tatuoinnin.Yksinkertaisten erikoisuuden tavoittelua?
- ArcticEli
Niinkuin sun esi-isät ja niiden isät...??
Miten on ihminen koristellut itsensä maailmojen alusta? Aivan oikein...tatuoinnein ;)))) - koristelleet naiset
ArcticEli kirjoitti:
Niinkuin sun esi-isät ja niiden isät...??
Miten on ihminen koristellut itsensä maailmojen alusta? Aivan oikein...tatuoinnein ;))))Huorathan sen aloitti...
- ArcticEli
koristelleet naiset kirjoitti:
Huorathan sen aloitti...
koristeli naisetkin ;))) ja sillon ei edes tunnettu sanaa huora...kun ei ollut rahaakaan ;))
- koska naisella
tatuointi on h*oran polttomerkki!
- totanoin.
..tuota tuota.
Ei siveetöntä naista tatuoida. Se silvotaan. Ikiaikainen merkitsemiskeino.
Ikävää, mutta noita kasvoista arpisia naisia näkee aika useasti. Ei ketään saa toki silpoa. Mutta saako kukaan olla *****?
~~~~~~ - blackwomans
Hallelujaa ja hampaat pois:))
Voi kääks miten pienimielisiä pipertäjiä ..huh huh:))) - älä kuitenkaan yleistä !!!!
blackwomans kirjoitti:
Hallelujaa ja hampaat pois:))
Voi kääks miten pienimielisiä pipertäjiä ..huh huh:)))Kuulun sarjaan joka ei pidä tatuoinneista kenelläkään,mutta en ole huoritellut ketään. Eli jos mielipide vastainen,saa olla myös niin,tulematta leimatuksi "pielimieliseksi pipertäjäksi" ?
- blackwomans
älä kuitenkaan yleistä !!!! kirjoitti:
Kuulun sarjaan joka ei pidä tatuoinneista kenelläkään,mutta en ole huoritellut ketään. Eli jos mielipide vastainen,saa olla myös niin,tulematta leimatuksi "pielimieliseksi pipertäjäksi" ?
Lähinnä perään kuulutan tässäkin asiassa,miksi leimata ihminen jonkun tatuoinnin takia?
En ymmärrä.
Tekeekö se ihmisestä ,joka ei omista tatuointia jotenkin paremman ihmisen?
On jokaisen oma-asia ottaako tatuoinnin tai eikö ota.
En tarkoittanut sua kyseisellä kommentillani.
Lueppa uudestaan miksi vastasin äskeiseen.??
Joku kirjoitti jostain (horasta) ja polttomerkistä,jos se olet sinä kommenttini kuuluu sinulle jos et ole sinä voit unohtaa koko jutun:)) - pienimielinen pipertäjä.
Toisaalta olen samaa mieltä siitä asiasta , että hieman suvaitsevaisuutta ja nimittelyn poistoa !!!
Tunnen monta hyvää ihmistä joilla tatska. Eräs toimii vastuullisessa virassa valtion palveluksessa . ja hän on sen luokan nainen , jota kukaan ei edes unissaan kehtaisi nimitellä noin.
Sinä , häpeä ! - Mutta....
blackwomans kirjoitti:
Lähinnä perään kuulutan tässäkin asiassa,miksi leimata ihminen jonkun tatuoinnin takia?
En ymmärrä.
Tekeekö se ihmisestä ,joka ei omista tatuointia jotenkin paremman ihmisen?
On jokaisen oma-asia ottaako tatuoinnin tai eikö ota.
En tarkoittanut sua kyseisellä kommentillani.
Lueppa uudestaan miksi vastasin äskeiseen.??
Joku kirjoitti jostain (horasta) ja polttomerkistä,jos se olet sinä kommenttini kuuluu sinulle jos et ole sinä voit unohtaa koko jutun:))Koska puhuit monikossa , oletin , että tarkoitit kaikkia "tatskojen kieltäjiä." Asia minulle ok. Esim. oma tyttäreni omistaa sellaisen , ja sopii hänen upeaan tyyliinsä. Itse olen joutunut olemaan ilman , älä kysy miksi , ja siksi mielipiteeni muovautuneet sellaisiksi kuin ovat.
Olen puolestani tosi sori , kun aloin vauhkoamaan näin :/ - ne ei näyttele
pienimielinen pipertäjä. kirjoitti:
Toisaalta olen samaa mieltä siitä asiasta , että hieman suvaitsevaisuutta ja nimittelyn poistoa !!!
Tunnen monta hyvää ihmistä joilla tatska. Eräs toimii vastuullisessa virassa valtion palveluksessa . ja hän on sen luokan nainen , jota kukaan ei edes unissaan kehtaisi nimitellä noin.
Sinä , häpeä !valtion viratoissa niitä tatskojaan,ettei tule nimittelyä
- lemnaminor..
ne ei näyttele kirjoitti:
valtion viratoissa niitä tatskojaan,ettei tule nimittelyä
Valtion virastoissa ja niiden ulkopuolella puhuttaa enemmän, kuinka hoidat tehtäväsi tai kuinka ajantasalla olet yleisesti tehtävissäsi. Tai tulee mieleen eräs laitos, jossa kahdella naimisissa olevalla yksilöllä oli suhde. Enemmän kuin kauhistutti pettäminen, hymyilytti suhteen peitteleminen, joka oli selvästi näkyvissä :).
Käsivarressa.
Kirjainyhdistelmä. Jonka noin puolet hahmottaa kirjainyhdistelmäksi ja puolet taas eivät.Hmmm.....- outoa kun palstan
miehet eivät ilmoita kannattavan tatuointeja? Paitsi Zamio, mutta luultavasti hänkin on nainen, kuten muutkin hyväksyntää hakevat erehtyneet.
Tämä on kannanotto, ei tarvitse poistaa, kuten viimeksi tehtiin kaikille tatuointeja vastustaville viesteille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187