SAIMAA ILMIÖ DVD
Kesällä 1981 Eppu Normaali, Hassisen kone ja Juice Leskinen Slam tekivät Tuuliajolla-nimisen yhteiskiertueen Itä-Suomessa. Keikkapaikkakuntien välit kuljettiin sisävesilaivalla. Ohjaajaveljekset Aki ja Mika Kaurismäki kuvasivat kiertueesta dokumenttielokuvan Saimaa-ilmiö.
Ennakkotilaushinta!!!
Kesto 121 min.
Extroina valokuvia
Tekstit:ruotsi
HUOM! JULK. 25.04!
14.90 €
DVD
Julkaisuvuosi: 2007
V I H D O I N K I N ! ! !
3
457
Vastaukset
- Batmani
Mistäs ton voi ennakkotilata? Vihdoinkin tämä kansan häpeätahra korjataan.
- Tumpelo
Löysin Epe's:n sivuilta:
http://www.epes.fi/fi/product_details.php?p=8445
Löytyy varmaan muistakin levykaupoista.
- schitzo kombinaat
Lopultakin. Saimaa-ilmiö/Tuuliajolla oli muuten eka leffa minkä kävin joskus muinoin kattomassa ihan elokuvateatterissa. Upea dokkari. Hassisen Koneen tiukka tykistys missä he vetävät medleynä Täälä tullaan Venäjän biisejä yhteen biisiin tumpattuna. (olipa selkeesti kuvattu, mut sittenhän se näkyy kun dvd ilmestyy). Huomioikaa myös Syöksylaskijoita kaikki tyynni versionti. Toki myös Eput ja Juice vetävät upeesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358