"Ulkoministeri on meillä aivan verraton / katsoo yhtäaikaa itään ja länteen" riimitteli Juice 1980-luvulla silloisesta ulkoministeri Paavo Väyrysestä. Keikkojen välispiikeissä ja lehtihaastatteluissa tuli vielä rajumpaa tekstiä. Väyrynen oli Juicelle(kin) esimerkki umpikierosta ja epärehellisestä poliitikosta.
Nyt kun Väyrynen pääsi eduskuntaan ja lehdet kertovat hänen keinottelustaan edustajanvaltakirjan esittämisessä, tuleepa vain mieleen houkaus: voi Juice, Juice, me tarvittais sua vielä!
Juice ja Paavo Väyrynen
liero pyrkyri
3
753
Vastaukset
- Cornucopia
kyllä Maestro, jos eläisi, varmasti Väyrystä ja muitakin poliitikkoja ryöpyttäisi.
Niin Midaskin kertoo Väyrysestä.- Midas
ollut pikemminkin Kalevi Sorsa, vai muistanko aivan väärin. Pitäis lukea taas se Korpeisen ekkös sää Juice oo.
- nyt just
kun se perkele on ministeri. toisaalta paavossakin alkaa olla jotain nostalgista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358