Tarkoituksena olisi lentää syksyllä Dubliniin katsomaan paikallista menoa ja tuoda sieltä koira tullessa Suomeen..
Mitkä lentovaihtoehdot tulevat edullisimmaksi olisiko meno TRE-Dublin Ryanairilla ja paluuksi ei ilmeisesti? ole kun KLM joka kuljettaa rahtina eläimiä.
-Kiitos asiallisista vastauksista-
Irlantiin ja takaisin
syksyllä
2
796
Vastaukset
- suosittelen
ehdottomasti! Lennot ovat puoli-ilmaisia ja mielestäni henkilökuntakin vallan mainiota. Lensin itse Tampereelta Dubliniin ja takaisin jokin aika sitten ja vakuutuin käyttäväni Raikkaa myös tulevaisuudessa. Yksi huono puoli pitää mainita: koneessa ei ole liikaa tilaa edes 183 cm pitkälle, mutta toisaalta, missä turistiluokassa nykyään on? :)
- annette27
Oletko tutkinut British Airwaysin tarjouksia? Itse olen saanut "elämäni lennot" eli halvimmat lennot juuri BA:n kautta. Mielestäni BA on kaikkein rennoin rahtien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309