Mistä (netissä) halvimmat Fuzzi Bunz vaipat?

aloittelija-alma

Osti 2 vaippaa huutonetistä käytettyinä ja vaikuttaa siltä, että nyt löytyi se vaippojen mersu. Aivan mahtavan hyvä vaippa! Meillä vaippapylly on vasta 2kk, ja lähinnä harsoja ollaan käytetty alussa, joten monta vaippaa vielä tarvitaan.
--- Mistäköhän saisi halvimmalla noita FuzziBunz vaippoja ja niiden imuosia? Tarvitsisin ainakin 5 nyt aluksi.
---Kiitos paljon jos neuvotte!

13

20666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muilta foorumeilta

Kestovaippainfolta voi kysellä keskustelupalstan kautta jälleenmyyjien tarjouksia.

Vielä parempi kyselypaikka on yahoon mainoslista. Sieltä tavoitat paljon fuzzien jälleenmyyjiä.

• justiinsa

www.miniliini.com 6kpl 108e sisältää postikulut, joten oli halvin mitä löysin.

• öööööö

Tuolta 5 kpl vaippoja 5 kpl mikroinserttejä 89€

• eeeeliis

Kun tulee postikulut, niin vaipan hinnaksi tulee 19,30 e/kpl. -
        Tilasin jenkeistä aikaisemmin, mutta sitten kerran jäi tulliin ja maksoin tariffin ja alvin, joten sekään ei aina kannata.
        Toi saattaa olla halvin toi Miniliini tosin niitä on paketissa 6 eli aika paljon, siellä tulee hinnaksi 18e/kpl kun ei oo postikuluja. En ole nähnyt missään halvemmalla, mut niitten sivuilla onkin, että ne tuo ne itse jenkeistä, eli ei osta tukusta suomesta.

Huutonetissä niistä saa kyllä käytettynäkin hyvän hinnan (olen myynyt jo melkein kaikki, mutten osta niillä hinnoilla). Voi kun sais uuden vaipatettavan pian!

• ostin 8 mersua

Vaippatalosta saa 5 tai enemmän Fuzzia 16,90kpl!
      Itse tilasin 8 ja postituskin oli ilmainen!

• saa halvimmalla

Mukelomestasta ostin vaipat 15 euron kappalehintaan. Postikulut tulee päälle, mutta silti halvempi kuin vaippatalo. Hieno kauppa ja nopeat toimituksetkin :)
      Liikkeistä saanee myös ilman postikuluja.

• Suloisuuus
      • LaskoPivo

Halvin löytämäni on vauva & veli. Vaikka sivut ovatkin köyhän näköiset, kyllä palvelu toimii!
        10 vaippaa maksaa 150 ja risat ja kun tilaa yli 150:llä, ei tule postikuluja.
        Itse tilasin tosin bumbeesta, kun halusin vähän erilaisia kuoseja.
        t.Kestoilija

• Kestoillaan

Monesta paikkaa löytyy. Vertailtuani paikkoja huomasin että bumbeezissa on eniten värivalikoimaa kuten myös jutta.fi tarjoaa paljon värejä. Jutalla on hinnat vaan hieman kalliimmat. Joten itse päädyin http://www.bumbeez.com

• rekisteröitymätön84

www.babykind.co.uk
      Tulee briteistä, joten on EU:n alueella, joten ei huolta tullista.
      TIlasin tuolta 6 kpl fuzzeja. Yhteensä hinnaksi posteineen 88e.

• -
      • ++

Tuossa huutonetin kohteessa myydään vain vaippaa, ei sisääntulevaa imua. Eli jos joutuu imun (imut) ostamaan vielä muualta, nousee hinta hyvin likelle verkkokauppojen uusien vaippojen (15-18e) hintaa.
        Ja kyseessähän huutokauppa, hinta voi vielä nousta.

• Tuplamamma

Minä käytin Fuzzeja kaksosten kanssa vaippaiän alusta loppuun. En ostanut inserttejä vaan tein ne itse (tai teetätin sukulaisilla) vanhoista pyyhkeistä. Sain aina juuri sen verran täytettä kuin tarvittiin, yöksi paksummin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe