El Salvador

Manuel...

Jos kyseiseen maahan aikoo matkustaa niin mitä reittejä kone lentää? Tuskin suoraa reittiä onkaan? Missä vaihdot? mitä maksaa?

8

1021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verran!
      • Manuel

Anteeksi mutta miten sinä sait vain tonnin hintaisen reissun ja mun haku tuotti about 3000 tonnin lentolipun. Jos se vain todellakin 1000 euroa maksaa niin mä lähden sinne viivana

• en tiedä
        Manuel kirjoitti:

Anteeksi mutta miten sinä sait vain tonnin hintaisen reissun ja mun haku tuotti about 3000 tonnin lentolipun. Jos se vain todellakin 1000 euroa maksaa niin mä lähden sinne viivana

Hinnat kyllä vaihtelee matkan keston ja vuodenajan yms. satunnaisten tekijöiden, viikonpäivienkin mukaan. Itse sain kuitenkin esim. meno-paluu, 6.6.2007-6.7.2007 hinta 930 ja risat. Tämä siis halvin tuon sivun (http://www.matkakauppa.fi/matkakauppa/Start) löytämä.

Luulisin että yli kuukauden liput ovat usein kalliimpia. Ja monesti menolippu on kalliimpi kuin menopaluu :-)
        No sitten vaikka 2 kuukauden lippu, 7.7 - 7.9 1180 euroa

• business-luokassa
        en tiedä kirjoitti:

Hinnat kyllä vaihtelee matkan keston ja vuodenajan yms. satunnaisten tekijöiden, viikonpäivienkin mukaan. Itse sain kuitenkin esim. meno-paluu, 6.6.2007-6.7.2007 hinta 930 ja risat. Tämä siis halvin tuon sivun (http://www.matkakauppa.fi/matkakauppa/Start) löytämä.

Luulisin että yli kuukauden liput ovat usein kalliimpia. Ja monesti menolippu on kalliimpi kuin menopaluu :-)
        No sitten vaikka 2 kuukauden lippu, 7.7 - 7.9 1180 euroa

sori, jos haluatkin business-luokan lipun, onhan se mukavampaa niin, sellainen maksaa yli 3000.

Nuo oli muuten lentoja Helsingistä San Salvadoriin.

• oikea osoite

Lue tuolta osastosta Väli-Amerikka ja Karibia, niin siellä on vastaus kysymykseesi. Tässä ketjussa on keskitytty Etelä-Amerikkaan.

• Manuel

Mitä ihmettä Venezuela sit tekee tällä osastolla? Samalla tasolla se on maantieteellisesti kuin Salvadorikin.

• oikea osoite
        Manuel kirjoitti:

Mitä ihmettä Venezuela sit tekee tällä osastolla? Samalla tasolla se on maantieteellisesti kuin Salvadorikin.

Jos tarkoitat maantieteellisellä tasolla sijaintia pohjois-eteläsuunnassa, niin sittenhän Venäjäkin voitaisiin laskea kuuluvaksi Skandinaviaan.

Väli-Amerikalla tarkoitetaan niitä maita, jotka sijaitsevat Pohjois-Amerikkaan kuuluvan Meksikon ja Etelä-Amerikkaan kuuluvan Kolumbian välissä. Venezuela on aivan toisella puolella Kolumbiaa ja kuuluu selkeästi Etelä-Amerikkaan.

Karibia on sitten oma juttunsa ja se onkin täällä vähän hölmösti kytketty Väli-Amerikkaan, vaikka ansaitsisi kokonaan oman osastonsa. Toki on totta, että osa Venezuelaa (rannikko ja saaret) voidaan katsoa kuuluvaksi myös Karibiaan, mutta El Salvador ei kuulu mitenkään myöskään Karibiaan.

• pesetos

Vanha ketju, mutta lisätään kuitenkin uutinen mukaan kun koskee samaa maata.

"Ainakin 14 ihmistä kuoli keskiamerikkalaisessa El Salvadorissa kahdessa tuhoisassa bussi-iskussa eilen." :

- http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/06/1146639

Tästä herääkin kysymys, että mikä / mitkä Etelä - ja Väi-Amerikan maista ovat turvallisimpien joukossa ? Melko usein mm. Costa Rica laitetaan näiden joukkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7708
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      171
      3560
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2037
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1886
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1669
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    10. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1422
    Aihe