Jokerit johtaa sarjaa 2-0, mutta mitään ei olla vielä voitettu. Tämän hetken HPK on just HPK tyypillisimmillään; kukaan ei varsinaisesti loista eikä ole kentän tähti, mutta koko joukkue on joukkue isolla J:llä. Jos kerho pystyy tänään kääntämään ottelun kotiin, ni sitten alkaa vähä pelottamaan, että mennään viidenteen matsiin asti. Nyt mitataan Sheddenin kyvyt, sillä tänään on Jokereidenkin "pakko" voittaa.
Asiallista
keskustelua...
1
166
Vastaukset
- blackmagictiger
TIUKKA SARJA JOKA TAPAUKSESSA LOISTAVIA PELAAJIA MM JANNE LAHTI HPK.JANI RITA JOKERIT.MARKO TUULOLA HPK.JOKERIT JA SITTEN HPKOON DAVID MORAVEC
MÄ LUULEN ETTÄ TÄNÄÄN NÄHDÄÄN KLASSISTA TSEKKIKIEKON JA KANADALAISKIEKON SEKOITUSTA JA HPKOOTA JOKA TAISTELEE LOPPUUN ASTI MYÖS JOKERIEN TIM STAPLETON ON ÄÄRETTÖMAN TAITAVA SAMOIN KUIN MIKA STRÖMBERG..VEIKKAAN ETTÄ JALONEN-SHEDDEN TAISTELU JATKUU VIELÄ PITKÄÄN..OLEN AINA IHAILLUT HPKOOTA JA SEN PELAAJIA POJILLA ON TAITO VERESSÄ JA KUNDIT PELAAVAT KLASSISTA OLD TIME HOCKEYTA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337