Kumpi Mikkelin lukioista on parempi Lyseo vai Yhteiskoulu vai onko niissä edes eroja? Ja miten on mahdollista, ettei Mikkelin lukioissa ole keskiarvorajoja? Kaikissa muissa kaupungeissa sellainen on ja usein noin 8 pinnassa. (Mikkelissähän taisi pari vuotta sitten olla 7,0 ennen kuin sekin poistettiin).
mikkelin lukiot
7
601
Vastaukset
- tumppi
En ole ollut kummassakaan mutta tiedän niistä. Lyseolle hakeutuu urheilullisempi porukka ja Yhteiskoululle enempi taiteilijat. Maantieteellisesti taas lyskalle tullaan Lähemäki- Launiala suunnasta ja Yhtärille toiselta puolelta kaupunkia. Varmasti molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Ei siis eroja. Ja mitä väliä jos ei oo keskiarvorajoja?
- yhjtyj
joo on ensinnäkin keskiarvorajat
ja itse olen yhtärillä ja sanon siis että se on parempi. :)
mutta joo no lyseolla on yläastekkin samassa niin se on varmaan negatiivinen puoli,,, ja yhtärille ehkä menee vähän "paremmat" oppilaat yleisesti ottaen jne... - vesipisara
yhjtyj kirjoitti:
joo on ensinnäkin keskiarvorajat
ja itse olen yhtärillä ja sanon siis että se on parempi. :)
mutta joo no lyseolla on yläastekkin samassa niin se on varmaan negatiivinen puoli,,, ja yhtärille ehkä menee vähän "paremmat" oppilaat yleisesti ottaen jne...now that's a bunch of crap!!!!!!
- vahinko vai utelias
Mutta se kiinnostaa että onko joku pudonnut jonkun tai minkään lukion katolta?
t: Utelias Rantakylästä- Utelias Rantakylästä
Saisko vielä valokuvan.
Kiitos.
t: Toinen Utelias Rantakylästä - Unelias Rantapummi
Utelias Rantakylästä kirjoitti:
Saisko vielä valokuvan.
Kiitos.
t: Toinen Utelias RantakylästäLyseon katolta kolahti alas 2 humalaista pissistä. Joivat liikaa siideriä ja spermaa, siksi lipesivät alas.
- Anonyymi
Nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887