Meillä soi ovikello puoli yhdeksältä siellä oli pari noitaa tyttöjä en tuntenut mutta ajoin tytöt pois ja sanoin tytöille ettein ihan tähän aikaan toisten ovikelloja soiteta Sunnuntai aamuna noidat alko haistatteleen paskoja onko muilla näin aikasin käynyt
aikaset noidat
karin
3
688
Vastaukset
- lapun jotta olen
reissussa ja tulen illalla:=)Oven takana käynyt vaan ei soitellut.Unohdin koko jutun ja yleensä ekoille olen antanut karkit ja muut vaan kun ei ole edes pikkurahaa lompakossakaan:=((
- .........
Todella törkeää käytöstä ipanoilta!
Täällä päin ei onneksi ole tuollaista. Ihan kohteliaita ovat pikku noidat kauniine oksineen ja vaatteineen ja tulevatkin vasta puolen päivän jälkeen. - Turkoosipostia
Järkky! Meillä äiti opetti ettei noin aikasin mennä :D Aikasimmillaan kahdeltatoista.
Tollaset pipanat loihtii traumoja herkimmille. Tuollaisten jäljiltä se kerjäämisajatus syntyy..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111