Hei
Onkos kellään tietoa nettikaupoista, joista voisi tilata Brion nukenvaunut? Haussa kestävät metallirungolla. Myös käytetyt hyväkuntoiset kiinnostavat, jos joltain sellaiset löytyy.
Kiitos avusta!
Brio nukenvaunut
5
7142
Vastaukset
- löytyy
www.pikkupingviini.fi
- Brio
Joko vaunut löytyivät? Jos eivät, mulla olisi siniset hyväkuntoiset vaunut myytävänä.Todella tukevat ja siistit, ei juurikaan käytetyt, olleet yhdellä tytöllä käytössä.
- Äippäliini
Brio kirjoitti:
Joko vaunut löytyivät? Jos eivät, mulla olisi siniset hyväkuntoiset vaunut myytävänä.Todella tukevat ja siistit, ei juurikaan käytetyt, olleet yhdellä tytöllä käytössä.
Hei,
vieläkö Brion nukenvaunut ovat myytävänä?
Missäpäin ja minkä väriset? Mikä olisi hinta?
- entinen leikkijä
Täältä löytyisi erittäin hyväkuntoiset käytetyt brion vanhat nukenvaunut. Ovat kokometalliset, eli vaunujen alla myös metallinen kori. Vaunujen väri on mintunvihreä. Irrotettava koppa. Lisätietoja saa kysellä ja tarjouksia esittää osoitteeseen karpalo81@hotmail.com.
Vaunut sijaitsevat Mikkelissä, mutta postitus esim. matkahuollon kautta mahdollinen, ostajan maksaessa postikulut.- mamulix
Ainakin täältä löytyy paljon erilaisia ja erivärisiä Brion nukenvaunuja ja -rattaita: www.leikkien.fi.
Nopea oli toimituskin, kun itse tilasin ja kaikki sujui muutenkin ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096