Hei,
Miehelläni on kliinefelterin syndrooma joka tarkoittaa että siemennesteessä reikiä nolla.Olemme menossa keskustelemaan väestöliittoon lääkärin kanssa lapsen saannista:) Olen lukenut paljon siitä että mikrohedelmöitys voi olla meillä mahdollinen, jos häneltä löydetään liikkuva siittiö lisäkiveksistä, kiveksistä tai siemenjohtimesta. Onko kenelläkään samanlaista kokemusta? Tai kertomaan edes mikrohedelmöitys kokemuksista?
Pitäkää peukkuja:)
Mikrohedelmöitys
3
572
Vastaukset
- Tuutikki 1
Hei!
Meillä oli kyllä siittiöitä, mutta sperma oli niin huonolaatuista ettei IVF:ää voitu tehdä vaan mentiin suoraan ICSI:in. ICSI:llä saatiin yli 20 alkiota, joten meillä on hoitomuodosta hyvä kokemus! Plussaa ei vaan ole tullut..
Onnea matkaan!!- Hukassa31
Hei,
Monta yritystä teillä on takanapäin?
Koska miehelläsi todettiin kliinefelter? Minun miehelläni se todettiin vasta 19 vuotiaana.
Missä olette käynneet hoidoissa?
Kiitos etukäteen. Tsemppiä teille ja toivottavasti plussa on kohta näkyvissä:)
...mun nimimerkin takaa onnistuneista lahjamunasolu/ICSI-hoidoista!Tsemppiä ja onnea hoitoihin!!!!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294