http://www.s-pankki.fi/
verkkopankkikin avataan,niin taitaa olla seuraava pankki minulle,korkoa taitaavat maksaa eniten ja suomalainen pankki
S-pankki
7
2731
Vastaukset
- kokemusta
pieniä ongelmia, ennenkö pääsevät samalle tasolle turvalisúus jutuissa.
Eli jos nyt omistat s-tilin kyseisen liikkeen ponus kortissa, niin saat kyseisen kortin salasanan vain kysymällä sitä jonkin kyseisen kaupan neuvonnasta, eikä sillä kysellä mitään henkilötunnuksia.
Misstään pankista ei kyseisiä tunnuslukua saa.- MJM
Tunnusluku kerrotaan vain, jos näyttää henkkareita. Missäköhän liikkeessä henkkareita ei kysellä??? Ja asiat muuttuvat, kunhan S-pankki oikeesti aukeaa ja s-tilit muuttuvat pankkitileiksi.
MJM kirjoitti:
Tunnusluku kerrotaan vain, jos näyttää henkkareita. Missäköhän liikkeessä henkkareita ei kysellä??? Ja asiat muuttuvat, kunhan S-pankki oikeesti aukeaa ja s-tilit muuttuvat pankkitileiksi.
Näkeekö tunnusluvun myös se henkilö, joka henkkaria kysyy? Onhan tuo jo parannusta aiempaan käytäntöön, jolloin tunnusluku oli näkyvissä kuukausittain kotiin lähetettävällä S-tilin tiliotteella!
- MJM
Timontti kirjoitti:
Näkeekö tunnusluvun myös se henkilö, joka henkkaria kysyy? Onhan tuo jo parannusta aiempaan käytäntöön, jolloin tunnusluku oli näkyvissä kuukausittain kotiin lähetettävällä S-tilin tiliotteella!
Toistaiseksi asiakaspalvelija näkee tunnusluvun, mutta pankkitoimintaan siirryttäessä tämä ei ole enää mahdollista.
- Kevättä kohden
Timontti kirjoitti:
Kyllä nämä tunnukset ovat poistuneet näkymästä jo nykyisellä S-tilin tiliotteellakin.
Eiköhän toiminta ole vähintään samalla tasolla kuin muillakin pankeilla kun itse pankkitoiminta alkaa. - MJM
Kevättä kohden kirjoitti:
Kyllä nämä tunnukset ovat poistuneet näkymästä jo nykyisellä S-tilin tiliotteellakin.
Eiköhän toiminta ole vähintään samalla tasolla kuin muillakin pankeilla kun itse pankkitoiminta alkaa.Ja vielä lisäyksenä, asiakas voi siis kysyä s-tilikortin tunnusluvun toimipaikkojen neuvontapisteistä, mutta tämä tunnuslukuhan ei siis ole sama kuin esim pankkikorttien tunnusluku. Tässä sillä ei nimittäin saa mistään rahaa, vaan se on vain tilin saldon/bonusostokertymän tarkistamista varten. Erikseen on sitten s-tilikorttiin liitettävä pin-koodi, jolla voi ostaa bensaa huoltamoiden automaateista. Tätä tunnuslukua ei näe kukaan, eli asiakas ei saa sitä tietoonsa neuvontapisteistä.
Ja muutenkin osuuskassan toiminta siirtyy kevään ja kesän mittaan enemmän kohti pankkitoimintaa niin, että s-pankin avautuessa toimitaan ihan "normaalin" pankin tavoin.
- muut pankit :)
Alussa tarjoukset ovat varmasti parempia kuin muissa pankeissa. Tapiolakin kehuu koroillaan mutta eipä ne taida todellisuudessa olla yhtään sen parempia. Hyvä että S-Pankki tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372025Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331- 851302
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001300- 141266