Kerran kolme 6 vee tyttöä tuli silittelemään minun koiraa. Tytöt tykkäsi et koira nuolee heidän suutaan. Me päätettiin mennä pienelle lenkille, mä annoin tyttöjen viedä pientä koiraani. Kohta tytöt sanoi et heillä on pissa-hätä. Mä sanoin et auto-huoltamolla on vessa. Mä sanoin et jonkun pitäis jäädä koiran kanssa ulos ja mä näyttäisin missä siellä se vessa on. Yksi halus innoissaan jäädä koiran kanssa ulos. Kun pääsin sisälle yks sanoi "osta jäätelöä meille" mä sanoin "minulla ei oo rahaa mukana" tyttö sanoi "kai sulla jäätelörahaa on mukana" mä sanoin "ei ole mä vain menin viemään koiraa ulos" tyttö sanoi "äidillä on aina jäätelörahaa mukana kun se menee vauvan kanssa ulos".
Jäätelörahaa pitäis aina olla
koiran omistaja
2
1290
Vastaukset
- pertti71
visva ku on tanan typerä juttu!!!
- janika60
tälläistä soopaa keksii siis huh huh mee hoitoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803