Ollaan hankkimassa kesällä leopardigekon poikanen ja terraarion sisustusohjeita sekä gekon hoito-ohjeita kaivataan. Es mes mitä kasveja voi laittaa terraarioon ja mitä luonnosta poimittuja ötököitä leopardigekko voi syödä? Kaikki muutkin vinkit kelpaa.
leopardigekko tulee taloon
4
1439
Vastaukset
- alenia
Itse poimin viime kesänä heinäsirkkoja(aika pieniä), jotka menivät tosi hyvin syödyksi, samoin hämähäkit, mutta esim. koppakuoriaiset ja muut vähän "kovemmat" ötökät ei kelpaa välttämättä ollenkaan. Netistä löytyy hyviä hoito-ohjeita, mutta niitä kannattaa kuitenkin lukea hieman kriittisesti. Pistät vaan esim.
google -hakuun leopardigekko, niin eiköhän niitä ohjeita löydy... Kirjastostakin hoito-ohjeita löytyy, mutta vaan englanniksi.- Eve
Kiitos vinkeistä, noita nettisivuja ollaanki jo katteltu. Kun itse kerran leopardigekkoa kasvatat osaat varmaan sanoa tarvitseeko se uv-valoa? Netissä lukee useammalla sivulla, että ei tarvii mutta eläinkauppias sitten puolestaan väitti että täytyy olla. Eikö leopardigekko kuitenki ole yöeläin eikä se näin ollen tarvitse uv-valoa välttämättä?
- milo-gekko
Eve kirjoitti:
Kiitos vinkeistä, noita nettisivuja ollaanki jo katteltu. Kun itse kerran leopardigekkoa kasvatat osaat varmaan sanoa tarvitseeko se uv-valoa? Netissä lukee useammalla sivulla, että ei tarvii mutta eläinkauppias sitten puolestaan väitti että täytyy olla. Eikö leopardigekko kuitenki ole yöeläin eikä se näin ollen tarvitse uv-valoa välttämättä?
uv-valo ei ole pakollinen yö eläimille esim. leopardigekoille
- Leopardgecko
luonnosta voi kerätä esim: paarmoja, kärpäsiä, heinäsirkkoja, hämähäkkejä, perhosia (jos haluaa)
,vaaksiaisia, ja muutakin kunhan se ei ole myrkyllistä (esim ampiainen) tai karvaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066