Mulla Q3 ja vastustajalla Q5, flop ja turn ei kummalekaan apuja, riverillä Q.
Kumpi voittaa ?
Kumpi voittaa ?
8
995
Vastaukset
- ...
Q5 voittaa tossa tilanteessa, koska hai eli toinen kortti on isompi.
- dfgdfggf
Paffilla pelasin ja potti meni jakoon...ryhdyin tuota juuri miettimään että miksi noin, eikös vihun pitänyt voittaa suuremmalla kikkerillä..
- ..................
dfgdfggf kirjoitti:
Paffilla pelasin ja potti meni jakoon...ryhdyin tuota juuri miettimään että miksi noin, eikös vihun pitänyt voittaa suuremmalla kikkerillä..
potti meni jakoon koska pöydässä oli ilmeisemmin akan lisäks kaikki muut kortit isompia kun 5. joten molemmilla oli siis sama käsi. jepjep.
- koska...
Jos pöytä oli esim. AJ6 2 Q, niin molemmilla on sama käsi: QQAJ6. Pokerissa käytetään yleensä aina sen viisi korttia, vaikka hold'emissa niitä seitsemän tuleekin.
- ???
pöydässä isnpia kortteja kuin 5 esim: 8risti 9ruutu10 hertta j ruutu.näin ollen kummallakin
akka jätkä 10 9 8 maita en vihtiny kirjoittaa eli sama peli- okokko
muuten hyvä esimerkki, mut tos nyt on molemmil suora.. Jos jollekkin on vaikea ymmärtää että holdemissa lasketaan 5parhaan kortin "yhdistelmä".. jos toisel Q2 ja toisel Q5 pöytään Q,A,6,3,8 niin silloin on molemmilla Q,Q,A,8,6 eli potti menee jakoon.
- HYVÄ IHMINEN
enää pelaa!!! ainakaan oikeasta rahasta ennenku osaat kaikki säännöt!!!!!!!
- minä vaan
Joillakin saitteilla ei laske pöydässä olevia isompia koretteja kuin kädessä olevia kikkereiks, oon törmänny kahteen tälläiseen paikkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244