Miksi Yle lähettää vanhaa jenkkifilmiä parhaaseen katseluaikaan ja vielä pelkkää propagandaa....?
Ohjelma oli: Berliinin ilmasilta.
Ohjelma tehtiin jenkkien sylttytehtaassa joskus sodan jälkeen ja myöhemmin uudelleen leikattuna nyt tämä meillä nähty versio.
Miksi?
Kun samaan aikaan Irakissa jenkit tappavat siviilejä, naisia ja lapsia, eivät varmastikaan pudota suklaanamusia lapsille lentokoneista niinkuin tässä ohjelmassa nähtiin.
Jo on Yle alas vajonnut!
YLE suoltaa propagandaa.......
4
594
Vastaukset
- Konnumisti
Kyllä olen samaa mieltä minä. Ameriikkalaisista ei saa kertoa mitään positiivista, koska he tappavat lapsia jatkuvasti ympäri maaliman. Ylen pitäisi näyttää realistisia neuvostoliittolaisia dokumenttielokuvia Neuvostoliiton elon ihanuudesta ja kommunismin auvosta. Siinä tietäisivät nykypolvetkin miten ihanata oli elo ennen kuin ameriikkalaiset tuhosivat maaliman!
- aivopesty olet
sinäkin, mutta olet kyllä oikeassakin, juuri niin tulee käymään. Kapitalistinen maailma tukehtuu omaan vallanhimoonsa ja mitä sen tilalle....se jää nähtäväksi.......?
- T.A.P.
aivopesty olet kirjoitti:
sinäkin, mutta olet kyllä oikeassakin, juuri niin tulee käymään. Kapitalistinen maailma tukehtuu omaan vallanhimoonsa ja mitä sen tilalle....se jää nähtäväksi.......?
Kommunistinen maailma on jo pääosiltaan tukehtunut imperialismiinsa ym. ahneuteen.
- Telkuntöllääjä
Juu, oli kamalaa propagandaa juu. Tottakai me tiedämme että ne natsit olivat hyviä ja samoin kommunistit tottakai olivat hyviä ja jenkit ne vain soti ja soti ja hyökkäs vielä Eurooppaanki sotimaan.
Mee kommari runkulle, niin et vahingossakaan lisäänny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096