ganstarapin kuuntelu aiheuttaa ylipainoa. Onko totta? Peitellään pussihousuilla eli pakolaishousuilla.
gangstarapin kuuntelu
10
818
Vastaukset
- pussihousuilla
ja lököttävillä vaatteilla peitellään kukkakeppikroppaa.
- hoppigirl-91
Mä pidän lököttäviä vaatteita sen takia,että niissä on mukava olla, ja mä oon pitäny sellasii jo ties, kuinka monta vuotta. Ja ei ne vaatteet ratkase vaan aatteet. Ja mä en oo todellakaan mikään ylipainoinen. Mä vaan haluun pitää vaatteita,joissa mun on hyvä olla.
- mikä mies
mäkin tykkään pitää naisten alusvaatteita koska niistä tulee mulle hyvä olo.
- hoppipoju 89
hmm voi toi olla tottakkin se kyllä riippuu myös ihmisestä ainakaan mulle se ei aiheuta yli painoo yhtään ite kuuntelen tosi paljon gangsta räppiä eli 50 cent DMX Eminem ja 2 pac ja ne kaikki tekee gangsta räppiä mut eminem tekee myös ei gangsta räppiä mut ainkaan mun kohalla ei oo ollu tota yli painoo mut mielen kiintonen juttu on
- Sakuuri
Tuupakki ei kyllä tee enää htään mitään.
- _Eazy Duz It_
Ai noi gangsta rappia..Voi helvetti et taida edes tietää mitä gangsta rap oikeen on..?
- nipatsu_89@hotmail.com
_Eazy Duz It_ kirjoitti:
Ai noi gangsta rappia..Voi helvetti et taida edes tietää mitä gangsta rap oikeen on..?
joo en jaksa alkaa väittelee!
- hnghng
yhdyn tohon eazy duz itin kommenttii... 50cent?!!? dmx?!!? xD ja sen koko jutun kruunas eminen!x) en ymmärrä miten jengi jaksaa ees kuunnella tommost kaupallista paskaaaaaa!!!!???!!
- sfa
hnghng kirjoitti:
yhdyn tohon eazy duz itin kommenttii... 50cent?!!? dmx?!!? xD ja sen koko jutun kruunas eminen!x) en ymmärrä miten jengi jaksaa ees kuunnella tommost kaupallista paskaaaaaa!!!!???!!
Jaa`a , kyl toi DMX on gangsta räppii ainakin mun mielestä.
Tottakai jos kunnon gangstaa haluu kunnella niin sit suosittelen jotain 90-luvul räpänneit artisteja esim. Comptonista. - DarkNinjaHiiri
sfa kirjoitti:
Jaa`a , kyl toi DMX on gangsta räppii ainakin mun mielestä.
Tottakai jos kunnon gangstaa haluu kunnella niin sit suosittelen jotain 90-luvul räpänneit artisteja esim. Comptonista.This real nigga
http://www.youtube.com/watch?v=VfdC_0C2E6o
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907