onko täällä diaryn kirjoittajia/harrastajia?
diary ?
5
269
Vastaukset
- Badass
Itse yritin joskus kirjoittaa, mutta siitä ei tullut yhtään mitään. Ja GD:n diaryja täällä on aikaisemmin jouduttu sietämään, tosin niitä nyt ei voinut edes diaryiksi kutsua. Lisäksi Striper ja bluetime-mikälie ovat kirjoittaneet, parasta siinä kyllä oli, että Striperin RAW-jakso oli kopioitu suoraan 'Alertin RAW-raportista (owned).
- kaltainen-pörssi
(Nauroin) tais tulla striperistä vähän sanomista hehe =).
Eli näköjään vaikeaa diary on tehä?. - vanhat hyvät ajat
Mutta,Scripter-Manhan oli innoittaja ja vapaapaini-diaryitten aloittaja.Joten Garylle siitä pienet kiitokset/syytökset. Garyn jälkeenhän Raidmania aloitti koko forumin parhaan diaryn,mutta myös taidottomat hölmöt kuten Edge ja Striper aloittivat diarynsä.
Diaryn teko on varmasti haastavaa,pitää kestää lukioitten kritiikki ja tehdä muutenkin järkevä kokonaisuus,en itse osaisi tehdä sitä.
Mutta Kaltainen-pörssi,kaiken oppii harjoittelemalla ja kannattaa kokeilla niin tiedät millaista se on! - Striper
vanhat hyvät ajat kirjoitti:
Mutta,Scripter-Manhan oli innoittaja ja vapaapaini-diaryitten aloittaja.Joten Garylle siitä pienet kiitokset/syytökset. Garyn jälkeenhän Raidmania aloitti koko forumin parhaan diaryn,mutta myös taidottomat hölmöt kuten Edge ja Striper aloittivat diarynsä.
Diaryn teko on varmasti haastavaa,pitää kestää lukioitten kritiikki ja tehdä muutenkin järkevä kokonaisuus,en itse osaisi tehdä sitä.
Mutta Kaltainen-pörssi,kaiken oppii harjoittelemalla ja kannattaa kokeilla niin tiedät millaista se on!Mun käsittääkseni Edge on Raidmania.
- Edge =EdgeRated
Striper kirjoitti:
Mun käsittääkseni Edge on Raidmania.
Tarkoitin kyl EdgeRatedin karmeita sepityksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269