ihmisiä.
Tieteellisellä tutkimuksella on jo aikaa sitten osoitettu kuinka heppoiselle pohjalle koko länsimainen uskonto perustuu.
Kristinusko on vain yksi keino
12
444
Vastaukset
- kriittistä
tutkimusta.
Andrew Tomasin teos "Kosmista elämää etsimässä" pitäisi jokaisen lukea läpi voidakseen ymmärtää mistä kaikesta tässä voikaan olla kysymys.
Kristinusko on lopultakin vain kuin pieru Saharassa lainatakseni kulunutta, mutta toimivaa sanontaa.- tiedät!
Ihme saarnausta sultakin. Kritisoit muita mutta itse toimit ihan samoin, jopa jyrkemmin.
- KRistinUsko
Salaseura.
- että..
kristinusko on ainoa uskonto jota on koko ajan tutkittu ja tutkitaan kriittisesti. Ainoa uskonto jonka syyt ovat todellisuudessa ja jota voi tutkia. Eikö uskontojen vastustajat pysty tuon parempiin provoihin kuin palstalla on nyt pääsiäisenä nähty. Joutuvat ateistitkin etsimään epätoivoisesti tukea omille uskomuksilleen toisten maailmankatsomuksia mollaamalla. Ei ole helppoa näköjään, etenkään kun ei tiedä uskonnoista mitään vaan heittelee naurettavia syytöksiä. Jollain on pääsiäisen yhden miehen missio tuossa provoilussa päällä.
- Dipl.ins XXXX
Ei pidä paikkaansa alkuunkaan tuo sinun vuodatuksesi!
Toki tutkittu on, mutta ei todellakaan kriittisesti. Parempi olisi puhua selittämisestä!
Voisit aloittaa itse vaikkapa vedenpaisumuskertomuksesta ja tutkia mitä nykyinen tiede on mieltä noista raamatun höpinöistä. - nassukkaa
Dipl.ins XXXX kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa alkuunkaan tuo sinun vuodatuksesi!
Toki tutkittu on, mutta ei todellakaan kriittisesti. Parempi olisi puhua selittämisestä!
Voisit aloittaa itse vaikkapa vedenpaisumuskertomuksesta ja tutkia mitä nykyinen tiede on mieltä noista raamatun höpinöistä.
- ei ole...
pystynyt mihinkään pohdinassaan Jumalan suhteen!
Viisauden avulla ei Krsitinuskon Jumala selviä. Jostakin uskonnosta saa tutkimukset jotain selville, tosi Jumalaa, jonka Raamattu ilmoittaa Jeesuksen kautta, ei tutkimalla selitetä, uskon kautta vaan ja usko muuttuu sitten myöskin kokemuksesksi! Jeesuksen on monet nähneet ja keskustellet Hänen kanssaan, Hän on elävä ja kaikien muiden nimien yläpuolella, mitä taivaassa, maan päällä ja maan alla on!- :pp.
>>pystynyt mihinkään pohdinassaan Jumalan suhteen!>Viisauden avulla ei Krsitinuskon Jumala selviä>Jostakin uskonnosta saa tutkimukset jotain selville, tosi Jumalaa, jonka Raamattu ilmoittaa Jeesuksen kautta, ei tutkimalla selitetä, uskon kautta vaan ja usko muuttuu sitten myöskin kokemuksesksi! Jeesuksen on monet nähneet ja keskustellet Hänen kanssaan, Hän on elävä ja kaikien muiden nimien yläpuolella, mitä taivaassa, maan päällä ja maan alla on!
- Inssi K.
Kokeileppa uskoa lampun henkeen! Siitä voisi saada vielä paremmat kicksit!
Ei millään pahalla, mutta sinulla taitaa olla jotain vinksallaan...
tutkia tynnyrin sisältä tapin reiästä ulkopuolella olevaa todellisuutta...se teidän "tieteenne" on tuskin raapaissut pintaa suhteessa kristinuskoon ja sekin väärin, jos ei ymmärrä Jeesuksen Kristuksen ainutlaatuisuutta.
Apt. 4:
7 Ja he asettivat heidät eteensä ja kysyivät: "Millä voimalla tai kenen nimeen te tämän teitte?"
8 Silloin Pietari, Pyhää Henkeä täynnä, sanoi heille: "Kansan hallitusmiehet ja vanhimmat!
9 Jos meitä tänään kuulustellaan sairaalle miehelle tehdystä hyvästä työstä ja siitä, kenen kautta hän on parantunut,
10 niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
11 Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.
12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."- :pp.
tutkia tynnyrin sisältä tapin reiästä ulkopuolella olevaa todellisuutta...kun tappi on reijässä kiinni.
Pitää tyytyä tietoon todellisuudesta pelkään uskoon, näkemättä sitä ollenkaan. - lähtöön!
Uskotko itsekään tuohon liturgiseen hölynpölyysi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284