Huijaustako?

Juu siis minulla on ollut ilmoitus netissä jo yli 8kk. ja tulosta ei ole syntynyt. Eräs asia tässä kuitenkin kaivaa mieltä niin on se että olen kyllä saanut vastauksia muutamalta suomalaiselta naiselta joista kumpikaan ei sitten vastannutkaan kun kirjoitin heille. Sitten olen saanut useita vastauksia ulkomaaalaisilta naisilta, mm. Ukrainasta, Länsi-Afrikasta, Etiopiasta. Heitä on kovasti kiinnostanut persoonani ja yksi jopa kiinnostui vastaamaan minulle sen jälkeen kun kirjotin takas. No kirjoiteltiin muutaman kerran ja sitten yhtäkkiä alkaa tulemaan viestiä jossa pyydetään lähettämään rahaa. Aika ihmeellistä että nuo ulkomaalaisten vastaukset ovat lähes identtisiä, vaikkakin ikä ja sähköpostiosoite noissa on eri, ne ovat yleensä tulleet jonkun yahoon kautta. Todella epäillyttää että tässä on kyseessä joku huijausyritys, että minulta yritetään saada rahat. Ja he kirjoittavat englanniksi vaikka en ymmärrä sitä ja olen sanakirjan avullakin yrittänyt vastata etten ymmärrä muttei se auta, he eivät ymmärrä. Kaikille en tietenkään ole vastannut joten en tiedä onko kyse samasta henkilöstä. En tiedä pitäisikö luopua kokonaan yrityksestä löytää netistä kumppania kun tilanne näyttää olevan tämä.

9

1320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spiti

No älä nyt ainakaan rahaa lähetä minkään viestin perusteella! Tuonmoiset viestit kannattaa deletoida samantien.

• ulkomaiset viestit

"Sitten olen saanut useita vastauksia ulkomaaalaisilta naisilta, mm. Ukrainasta, Länsi-Afrikasta, Etiopiasta."

Ulkomaalaiset viestit ovat järjestäen huijauksia, joten ne kannattaa poistaa samantien. Huijaukseksi viestit paljastaa jo se, että jos olen laatinut ilmoituksen suomeksi, odotan myös vastausta suomeksi. Taisi olla S24-deitti, jonka kautta näitä yhteydenottoja alkoi tulemaan, kunnes poistin profiilini kokonaan.

• tyyppi!!!!!!!!!!!!!

Olet kirjoitellut heidän kanssaan ja sitten he pyysivät rahaa niin sun englanninkielentaito loppu ku seinään? Kuinka oot voinu kirjotella heidän kanssaan jollet osaa/ymmärrä englantia? Olipa taas hyvä provo joo...mee takas tonne sinkkupalstalle itkeen tai pysy edes koulussa päivisin...opit sitten kieliä siellä

• :::: :) :)

Juuuuuu ai, ai ,ai antoständ tässä taas oiva esimerkki:
        Mies oppii puhumaan TARVITTAESSA kielillä ;)

• mene kuule itse vaan täältä palstalta provosoimasta kirjoitustani kun et edes tajunnut kirjoituksen sisältöä! Tollasia kirjoittajia ei täällä tarvita jolla on tollasta paskaa vaan kommentoida. Hus Hus!

Tarkoitin sitä että kirjoitin muutaman kanssa ja kirjoitin heille muutamia sanoja ja nekin sanakirjan avulla ihan täysin, ja mainitsin niissä siitä etten osaa kommikoida englanniksi, ja että toivon vastauksia suomeksi koska olen suomeksi ilmoituksen laatinut, mutta heiltä vain pukkasi pitkiä viestejä englanniksi joista en ymmärtänyt mitään. Noi rahanlähetysjutut ymmärsin sanakirjasta luettuani. Erehdyin jopa lähettämään yhdelle kuvani, ja pelottaa nyt että jos kuvaani käytetään johonkin järjestäytyneeseen rikollisuuteen netissä. Että tämmösiä kokemuksia mulla.

• näillä.......
        samu1 kirjoitti:

mene kuule itse vaan täältä palstalta provosoimasta kirjoitustani kun et edes tajunnut kirjoituksen sisältöä! Tollasia kirjoittajia ei täällä tarvita jolla on tollasta paskaa vaan kommentoida. Hus Hus!

Tarkoitin sitä että kirjoitin muutaman kanssa ja kirjoitin heille muutamia sanoja ja nekin sanakirjan avulla ihan täysin, ja mainitsin niissä siitä etten osaa kommikoida englanniksi, ja että toivon vastauksia suomeksi koska olen suomeksi ilmoituksen laatinut, mutta heiltä vain pukkasi pitkiä viestejä englanniksi joista en ymmärtänyt mitään. Noi rahanlähetysjutut ymmärsin sanakirjasta luettuani. Erehdyin jopa lähettämään yhdelle kuvani, ja pelottaa nyt että jos kuvaani käytetään johonkin järjestäytyneeseen rikollisuuteen netissä. Että tämmösiä kokemuksia mulla.

on sun meiliosote? Ilmotat sen tietty profiilissasi?

• näillä....... kirjoitti:

on sun meiliosote? Ilmotat sen tietty profiilissasi?

Minulla on ilmoitus Plazalla ja S24:ssa. S24:sen kautta en ole yhtään ainuttakaan vastausta/treffikutsua saanut. Plazan kautta vastaukset tullut ne mitä on tullut, eli sen kautta ovat saaneet osoitteeni.

• måste gädda

Samaa tarinaa massapostitetaan, olen saanut samankaltaisen viestin. Ainakin itselle tullut oli niin läpinäkyvä ja tökerö ettei paljon napannut.

Ei kannata tarttua koukkuun.

• huijareita

Se on niin, että kun kirjoitat sieltä tulee viesti takaisin, ei sillä ole väliä vaikka kirjoittasit kiinaksi ne kirjeet ei ne niitä lue kuin korkeintaan silloin kun haluavat jonkun tietyn tiedon. Tarkoitus on ainoastaan saada rahat pois sinulta ei muuta.
      Joten voi olla ajanvietettä ja kielitaidon kohentamista, mutta ei muuta. Ei ne sieltä tänne tule turha pelko. Rahat säkkiin ja menoksi se on se periaate.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7280
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      731
      3503
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1807
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1768
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1405
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1371
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe