on mun oma kärsimysnäytelmä
tuska on kova , miksi elämän täytyy olla sisällötöntä ja jatkuvaa tappelua ilman rakkautta , ottasko ... pulloa vai lähtis ihan vaan menee ja jättäis kaiken entisen tuskan taakseen ? No raivoraitiina toi alkoholiin sortuminen ei silleen houkuttelevalta tunnu joten ei kait tässä auta muu kuin ... vaan lähteä ! Alle 40:senä mullakin olis viel elämä kyl ihan edessäpäin , sapettaa vaan kun on yrittänyt itse tosissaan , laittanut rahat kiinni ja tehnyt kaikkensa että olis yhdessä mukavaa mutta ei vaan tunnu kelpaavan naiselle ?
Lapsettomuus on tietysti kova paikka ja ymmärrän sillä mielenailahtelut , jo usean vuoden ajan olen vaan yrittänyt jaksaa vierellä mut enään ei taida jaksaa jatkuvaa mielenailahtelua , tyhjästä räyhäystä , tuskaista olemusta , jatkuvaa hammasten kiristystä ... tulee väkisin mieleen että mitä järkeä mun on katsoa vierestä kun elämä valuu tiimalasissa hukkaan kun kerran onnelista elämää on lähes mahdotonta elää ?
nii hyvää pääsiäistä sitä onnellisesti viettäville
ikävä kunnollista elämää , niin
tavallaan tää
1
679
Vastaukset
- ...
Miksi ette adoptoi lasta? ...elämäsi on sisällötöntä? Ohjelman järjestäminen ja toisen viihdyttäminen yksipuolisesti on aika kuluttavaa, mutta jokainen itse vastuussa omasta elämästä. Hanki harrastuksia ym. Keskustele puolisosi kanssa. Lähtekää lomalle. Kaikilla meillä on omat parisuhdeongelmamme. Täydellistä parisuhdetta ei ole olemassa, luulenpa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034