Tatskat´+lävärit+marilyn

GothNoSuicideOK

Haluaisin tatskan tai lävistyksen. Mikä olis hyvä paikka? Ei mitään asiatonta.

jottei eksyttäis aiheesta tän pahemmin, mitä ootte mieltä Marilyn Mansonista? Musta upeeta musiikkia, hyvännäkönen, ihana mies. hieno tyyli´.
Tuun tsekkaamaan tän palstan usein. joten vastaan kommentteihin. ei pelkoa.

4

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DopeHat

Taidat olla kovin nuori, joten kehottaisin miettimään tatuointia kauan, ettei kaduta myöhemmin. Itse olen miettinyt useita vuosia tatskan ottamista, mut kun mieli muuttuu niin usein, etten ole uskaltanut.

Lävistyksiä mulla on mm. navassa, kielessä ja madonna. On ollut joskus myös nenässä ja kulmassa, mut ei enää. Vaihtoehtoja on paljon! Käy katsoo esim. jonkun liikkeen sivuilta. Ja saa sen aina otettua pois ja laitatettua johonkin muualle uusix jos kyllästyy. :)

Arvostan suuresti Marilyn Mansonia taiteilijana. Odotan innolla uutta levyä, vaikka en uudelle sinkulle kovin lämmennytkään vielä. Kaikki muut levyt mulla onkin. Ehdottomasti suosikkibändini. Ollut jo useita, useita vuosia, vaikka kyllä mä muutakin kuuntelen. :)

• GothNoSuicideOk

Moi! Kyllä mäkin niiden lävistyksien kannalla enemmän olen.
        Öhöm, mitä uutta sinkkua tarkoitit..? Mä oon vähän pihalla, älä välitä.
        Niin, mun piti kiittää hienosta ja asiallisesta vastauksesta! Jos tuommoisia olisi enemmänkin, niin Suomi 24 olisi paljon parempi paikka.. :)
        (en mäkään PELKÄSTÄÄN Mansonia kuuntele, mutta lempibändi kuitenkin.. Tykkään myös Within temptationista, ym ym ym...)

• DopeHat
        GothNoSuicideOk kirjoitti:

Moi! Kyllä mäkin niiden lävistyksien kannalla enemmän olen.
        Öhöm, mitä uutta sinkkua tarkoitit..? Mä oon vähän pihalla, älä välitä.
        Niin, mun piti kiittää hienosta ja asiallisesta vastauksesta! Jos tuommoisia olisi enemmänkin, niin Suomi 24 olisi paljon parempi paikka.. :)
        (en mäkään PELKÄSTÄÄN Mansonia kuuntele, mutta lempibändi kuitenkin.. Tykkään myös Within temptationista, ym ym ym...)

Joo. Olen samaa mieltä, että törkyviestejä on ihan liikaa. Nyt tulee siis uusi levy kesäksi. Pääset kuuntelemaan pari uutta biisiä Marilyn Mansonin myspace-sivuilta. En jaksa katsoo nyt osoitetta, mut googlella löytyy heti. :)

• GothNoSuicideOk
        DopeHat kirjoitti:

Joo. Olen samaa mieltä, että törkyviestejä on ihan liikaa. Nyt tulee siis uusi levy kesäksi. Pääset kuuntelemaan pari uutta biisiä Marilyn Mansonin myspace-sivuilta. En jaksa katsoo nyt osoitetta, mut googlella löytyy heti. :)

UUSI LEVY?? Voi että, mä olen taivaassa! Jee!
        xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe