kuka muu on sen huomannut että theme park world ei nyt vaan suostu toimiin xp:llä. vaikka pelin kansissa muuta luvataan?!!!!! vituttaa ,suoraan sanoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
theme park...ei xp:llä
kille
2
178
Vastaukset
- Aino
Oikeasti: esimerkiksi pelin boksissa EI kyllä luvata, että peli pyörisi XP:llä. mutta voithan kokeilla vaikkapa patchin lataamista virallisilta sivuilta... patchissakaan ei luvata mitään, mutta... :)
- miil
oon kans huomannut.. mulla toimii aina siihen asti kun se on menossa sinne puistoon mutta en oo päässy ikinä pelaamiseen asti kun se tyssää siihen. joka kerta. Ärsyttääääääää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358