Tylsää

naputtaja

Kaikki tälläset pääsiäiset ynnä muut kissan ristiäiset pitäis lopettaa.Tylsiä päiviä ja pitkiä kuin nälkävuodet.Jotkut keskiluokan pellet tietty hankkivat kaiket herkut pöytäänsä mitä vain keksivät että voivat sitten kehua työpaikallansa kaikesta...Minä söin nakkeja ja perunasallattia siinä meikäläisen menu ja suklaalevy.

4

1048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rennoxin

älähän nyt. pääsiäinen on juhlista juhlin. jokainen juhlii tai on juhlimatta, mutta omalla tavallaan.

ajattele, että tämä on vain pitkä vapaa, jos se ei sinulle sen kummempia merkitse muuten. vapaata voi viettää vaikka lukemalla, itseensä tutustumalla, muihin tutustumalla. eihän tämä mikään synkkä juttu ole, vaan iloinen juhlaloma :)

• Keskiluokkainen, muttei pelle

Vai keskiluokan pellet! Olet kateellinen.

Mutta eivät keskiluokan ihmiset ole ainoita, jotka juhlistavat pääsiäistä vähän paremmalla ruoalla. Tunnen monia alemmankin luokan ihmisiä, jotka syövät pääsiäisenä paistia ja lohta, pashaa ja mämmiä, hedelmiä ja suklaamunia, jne.

Toinen juttu: Kateellisuutesi tulee siinäkin ilmi, että luulet ihmisten työpaikalla haluavan kehua sillä, mitä ovat syöneet. Ei se niin ole, vaan he vain kertovat, miten he ovat juhlistaneet pääsiäistänsä.

Ja vielä kolmanneksi: Olet varmaan masentunut ihminen, kun pidät pyhiä liian pitkinä. Ihminenhän voi keksiä vaikka mitä tekemistä vapaalla - kävely, pyöräily, uinti ja muu liikunta, lukeminen, syöminen, lasten ja lastenlasten kanssa oleminen, isovanhemmat, vanhemmat, sisarukset, kaverit, kirjoittaminen, TV, radio, DVD-elokuvat, kirkko, retkeily, pelit, pubit, chat, vapaaehtoistyö ja vain oleminen.

• naputtaja

Kyllä se luokkajako on ihan selvä täällä Suomessa.Olen vain huomannut sellaisen asian kun tuo niin sanottu keskiluokka tunkee nokkansa nukyään joka paikkaan ollaan niin pirun nokkavia ja yritetään pitää kiinni paremmasta elämästä mihen ne ei tahdo ees velkojensa takia pysyä.En ole kateellinen olen köyhä,työtön. Mutta mulla on kaikki mitä ihminen tarvii ja kateellinen en ole ikinä ollut kellekkään.Harrastan paljon eri asioita kävelen,pyöräilen,uin,nostan painoja,juoksen ja käyn kavereilla kylässä.Että näin.

• Haittaverolle

Enpä itse vietä moisia enää, tylsiä aikoja kun asioita ei saa hoidettua. Esimerkiksi nyt pankkikortin toimimattomuus - eihän sitä tietenkään kukaan hoida juhlapyhinä - siis odotusta maanantaihin!
      Joukkohysteriaa - minä vietän joulua vaikka 15.7. - ei haitanne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1095
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      841
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      823
    Aihe