italia bibione

miku2417

Kyselisin et onko kellään kokemusta italian bibionesta ? ja vielä vaik sattumalta huoneistohotelli palacesta ? Olisi tarkoitus mennä elokuussa.... kerro jos tietoja....

4

2778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -miira

Viime kesänä tuli viikko siellä vietettyä. Melkoinen turistirysä, hotelleja hotellien perään. Elokuussa ranta oli liian täynnä ihmisiä, joten hotellin uima-allasosastoon kannattaa panostaa. Varmasti hyvä paikka lapsiperheille.

• nihveli

hei lähden sunnuntaina Bibioneen! hieman jännittää minkälainen paikka on kyseessä koska matka tuli tilattua hieman hätiköiden.... kokemuksia? ps. olen menossa myös huoneistohotelli palaceen!

• ninde]

Millainen paikka Bibione oli??? Ollaan lähdössä 12.8... ja ollaan kuultu sekä hyvää että pahaa =)

• Bembo
        ninde] kirjoitti:

Millainen paikka Bibione oli??? Ollaan lähdössä 12.8... ja ollaan kuultu sekä hyvää että pahaa =)

Tulimme noin viikko sitten Bibionesta. Paikka oli ihan ok. Siellä on siistiä. Ranta on hyvä ja samoin ruoka, jäätelöstä puhumattakaan:o) Se on täysin rantalomakohde. Kauppoja löytyy ja ravintoloita. Meidän makuun oli liikaa saksalaisia. Siellä kun puhutaan pääasiassa saksaa ja italiaa. Kun puhut heille englantia, he vastaavat saksaksi. Bibionesta pitää lähteä pois, jos haluaa enemmän tutustua Italiaan. Bibionessa asuu ympärivuotisesti noin muutama tuhat ihmistä ja tällä hetkellä siellä on muutama satatuhatta turistia, ehkä se kuvaa paikkaa parhaiten. Mutta ihan mukava lomakohde oli. Itse olimme hotelli Bembossa, joka oli tosi hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7475
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5414
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      259
      4635
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4525
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3267
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2368
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2194
    Aihe