Kyselisin et onko kellään kokemusta italian bibionesta ? ja vielä vaik sattumalta huoneistohotelli palacesta ? Olisi tarkoitus mennä elokuussa.... kerro jos tietoja....
italia bibione
4
2778
Vastaukset
- -miira
Viime kesänä tuli viikko siellä vietettyä. Melkoinen turistirysä, hotelleja hotellien perään. Elokuussa ranta oli liian täynnä ihmisiä, joten hotellin uima-allasosastoon kannattaa panostaa. Varmasti hyvä paikka lapsiperheille.
- nihveli
hei lähden sunnuntaina Bibioneen! hieman jännittää minkälainen paikka on kyseessä koska matka tuli tilattua hieman hätiköiden.... kokemuksia? ps. olen menossa myös huoneistohotelli palaceen!
- ninde]
Millainen paikka Bibione oli??? Ollaan lähdössä 12.8... ja ollaan kuultu sekä hyvää että pahaa =)
- Bembo
ninde] kirjoitti:
Millainen paikka Bibione oli??? Ollaan lähdössä 12.8... ja ollaan kuultu sekä hyvää että pahaa =)
Tulimme noin viikko sitten Bibionesta. Paikka oli ihan ok. Siellä on siistiä. Ranta on hyvä ja samoin ruoka, jäätelöstä puhumattakaan:o) Se on täysin rantalomakohde. Kauppoja löytyy ja ravintoloita. Meidän makuun oli liikaa saksalaisia. Siellä kun puhutaan pääasiassa saksaa ja italiaa. Kun puhut heille englantia, he vastaavat saksaksi. Bibionesta pitää lähteä pois, jos haluaa enemmän tutustua Italiaan. Bibionessa asuu ympärivuotisesti noin muutama tuhat ihmistä ja tällä hetkellä siellä on muutama satatuhatta turistia, ehkä se kuvaa paikkaa parhaiten. Mutta ihan mukava lomakohde oli. Itse olimme hotelli Bembossa, joka oli tosi hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857475- 965414
- 2594635
- 444525
- 623267
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412194