KEPUlaiseksi kääntymisen jälkkeen Markku Uusipaavalniemen curling-pelit lakkasivat kulkemasta. Kiero KEPUlainenhan ei saa kiveä kulkemaan suoraan.
Vakavampi juttu on se, että Markku Uusipaavalniemi aloitti kansanedustajakautensa lintsaamalla. Jätkä huitelee maailmalla pelaamassa, vaikka pitäisi olla kansaa edustamassa eduskunnassa. Peleissä maailmalla ei ole tullut minkäänlaista menestystä.
No ei tämä yllätys ole. KEPUhan pettää aina!
KEPUn Uusipaavalniemi lintsaa eduskunnasta
10
613
Vastaukset
- oletko Ratamo
Ei kuulu sulle yhtään mitään. Piere omiin pöksyihin.
- Emeritus
...vaikkakin kirjoittaa, kuin Ratamo. Lienee kokoomukselainen pikkunilkki Vesilahdelta.
Emeritus kirjoitti:
...vaikkakin kirjoittaa, kuin Ratamo. Lienee kokoomukselainen pikkunilkki Vesilahdelta.
Tunnen ja tiedän sinut Riveristä, joten pidä varasi.
- Pro Emeriitta
Känä kirjoitti:
Käykö Murron Untokin siellä?
- Emeritus
Känä kirjoitti:
...ja ketähän minun pitäisi varoa? Jotain puskasta ruikkivaa luuseria, vai? Älä naurata!
- Huomioitsija
"Kiero KEPUlainenhan ei saa kiveä kulkemaan suoraan."
Curlingissa ei ole tarkoituskaan saada kiveä kulkemaan suoraan, vaan siihen laitetaan aina kierre.
Taitaa kokoomuksessa olla huonot tiedot tässä(kin) asiassa.- tiedot ovat
aina vääriä, ne ovat suuria valheita.
Curlingin tunnen kyllä hyvin. Itsekin sitä pelaan toisinaan.
Kierrettä kiveen kyllä tarvitaan, mutta ei kieroilua. KEPUlaiseksi kääntymisen jälkeen Uusiksen kivet ovat vain kieroilleet - KEPUtapaan.
Lintsaaminen eduskunnasta ei tuonut Uusikselle enää edes pistesijaa. Ennen KEPUlaisuutta - olympialaisissa - Uusis vielä pärjäsi.- kateellisuus
Känä kirjoitti:
Curlingin tunnen kyllä hyvin. Itsekin sitä pelaan toisinaan.
Kierrettä kiveen kyllä tarvitaan, mutta ei kieroilua. KEPUlaiseksi kääntymisen jälkeen Uusiksen kivet ovat vain kieroilleet - KEPUtapaan.
Lintsaaminen eduskunnasta ei tuonut Uusikselle enää edes pistesijaa. Ennen KEPUlaisuutta - olympialaisissa - Uusis vielä pärjäsi.jälleen paistaa keskusta kiukkuna, kyllä on kiva kun sua noin hatuttaa, kiukutukseen voi kuolla.
- voissa...
paistaisi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889